مشکل آب در گناوه و روستا‌های اطرافش بحرانی است

فرماندار شهرستان گناوه گفت:مشکل آب در گناوه و روستا‌های اطرافش بحرانی است.

مشکل آب در گناوه و روستا‌های اطراف بحرانی استسید علی پاکنژاد در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان گناوه در گفت‌وگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی باید تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشند و عملکرد خود و دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: مردم باید اطلاع داشته باشند که در شهرستان و روستا‌ها چه خدماتی ارائه شده و در جریان اقدامات دولت قرار گیرند و این امر مهم فقط به همت روابط عمومی‌ها انجام می‌گیرد که در این بخش بعضی از روابط عمومی ادارات کم کاری کرده اند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: مسئولان ادارات و روابط عمومی‌ها می‌توانند از فضای مجازی بیشترین بهره را ببرند و خدمات و عملکرد خود را به گوش مردم برسانند.

پاکنژاد گفت: زمان زیادی تا هفته دولت و افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان باقی نمانده و اولویت را به طرح‌هایی که در شرف تکمیل هستند باید داد تا مردم از این طرح‌ها استفاده کنند.

وی در مورد کم آبی این روز‌های شهرستان گناوه و روستا‌های اطراف گناوه عنوان کرد: مردم نیاز به آب آشامیدنی دارند و هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و اداره آب و فاضلاب باید اقدامات لازم را انجام دهد و آب آشامیدنی مردم را تامین کند.

فرماندار گناوه ادامه داد: چنانچه لازم باشد آب خانه باغ‌ها و همچنین آب فضای سبز جدا سازی یا قطع شود تا آب  لازم به خانه‌های مردم برسد.

پاکنزاد همچنین در مورد انرژی‌های تجزیه پذیر گفت: باید به سمت و سوی انرژی تجزیه پذیر برویم تا در تابستان مشکلی در مورد تامین انرژی نداشته باشیم.

وی از مردم خواست در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و افزود: امسال تا جایی که امکان داشته باشد قطعی برق نداریم و باید مدیریت صحیحی پیش بگیریم تا این تابستان نیز به خوبی بگذرد.

فرماندار گناوه در مورد جدول زمانبندی خاموشی برق که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، یادآور شد: امسال تا کنون هیچ گونه جدول زمانبندی لحاظ نشده و هدف تامین انرژی مورد نیازمردم است، ولی این امر مستلزم مصرف بهینه است.

انتهای پیام/م

کم آبی این روز‌های شهرستان گناوه و روستا‌های اطراف گناوه

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.