واکنش بازیکن سابق استقلال به احتمال حضورش در کادر فنی این تیم

بازیکن سابق استقلال که یکی از گزینه های دستیاری استراماچونی است، به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطعی شدن حضور آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ نوزدهم، مشخص شد که او برای حضور روی نیمکت این باشگاه به همراه ۳ تن از دستیاران خارجی خود به ایران می‌آید.

از طرفی طبق گفته مدیران استقلال، این مربی ایتالیایی ۲ دستیار ایرانی نیز به همراه خود در طول مسابقات لیگ نوزدهم خواهد داشت. صبح روز یکشنبه خبری مبنی بر توافق استقلال با بهزاد غلامپور منتشر شد و بعد از آن هم، چند گزینه دیگرِ ایرانی  برای  دستیاری استراماچونی در استقلال مطرح شد.

گزینه‌هایی مثل پیروز قربانی، امید روانخواه،   مجید صالح و البته داریوش یزدانی برای دستیاری استراماچونی بیشترین شانس را داشتند که حالا داریوش یزدانی بازیکن دهه ۸۰ استقلال تهران با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعه  مربیگری خود در استقلال قوت بخشید.

یزدانی در این پستِ اینستاگرامی نوشت: همیشه خودم را عضوی از باشگاه استقلال می‌دانم. همیشه دوست داشتم در زمان و شرایط مناسبی به استقلال برگردم و امیدوارم اگر نیازی به حضور من در استقلال بود بتوانم در کنار حضور هواداران ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.

حالا باید دید بعد از غلامپور کدام یک از گزینه‌های باشگاه استقلال تهران به کادر فنی این تیم اضافه می‌شوند. لازم به ذکر است که تمرینات تیم فوتبال استقلال از اول تیرماه زیر نظر استراماچونی از سر گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

سعادتمند: اعضای باشگاه استقلال پیگیر شناسایی مقصران حواشی اخیر هستند

جانشین رحمتی در استقلال مشخص شد

وضعیت بازیکنان جدید و تمدیدی‌های استقلال مشخص شد


انتهای پیام/

واکنش داریوش یزدانی به احتمال حضورش  در کادر فنی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.