استاندار مرکزی خبرداد؛

احداث سالن بزرگ فرهنگی ورزشی برای زندانیان اراک

استاندار مرکزی از احداث سالن بزرگ فرهنگی ورزشی برای زندانیان اراک خبرداد.

احداث سالن بزرگ فرهنگی ورزشی برای زندانیان اراکسید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حال حاضر سالن فرهنگی ورزشی به وسعت هزارو۵۰۰ متر در زندان اراک  در حال احداث است که با هزینه پایین و سرعت بالا توسط زندانیان احداث می‌شود.

آقازاده افزود: ما هم کمک‌هایی را به زندان اراک خواهیم کرد تا بتوانند پروژه‌های عمرانی خود را به خوبی پیش ببرندو به همت مدیران زندان و زندانیان اقدامات خوب عمرانی در زندان اراک در حال شکل گیری است

وی اضافه کرد:  بهره گیری از خدمات زندانیان در امور اجرایی ساخت و ساز، عمرانی زندان و افزایش مهارت آنان با هدف کسب فن برای کمک به معیشت خانواده پس از آزادی در این ندامتگاه در حال انجام است.

 استاندار مرکزی ادامه داد:  اجرای طرحها  با کیفیت مطلوب و هزینه مناسب در بازه زمانی کوتاه نشانه   مدیریت صحیح منابع و زمان است که   همکاری و همراهی مجموعه قضایی استان   زمینه لازم را برای تحقق این امر فراهم  کرده است.

استاندار مرکزی از اقدامات و تلاش های مدیریت و کارکنان اداره کل زندانهای استان  بویژه  در برگزاری دوره های کار آفرینی و مهارت آموزی، کارگاه های آموزش شغلی و خدمات فرهنگی، تربیتی ، بهداشتی برای  سلامت و بازگشت زندانیان به جامعه قدر دانی کرد.    

انتهای پیام / ج 

سالن فرهنگی ورزشی زندان اراک به وسعت هزارو۵۰۰ متر در حال احداث است

برچسب ها: استانداری ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.