مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان خبر داد؛

رویکرد تامین اجتماعی، توسعه خدمات و تعهدات الکترونیکی است

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان، از توسعه و گسترش خدمات سازمان الکترونیکی در این نهاد خبرداد و گفت: امسال ۶۰ نوع خدمت سازمان الکترونیکی وبه صورت غیر حضوری عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی جهانی گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی توسعه و گسترش خدمات و تعهدات الکترونیکی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان، اظهار داشت: با برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان شش ماهه اول سال جاری بیش از ۶۰ نوع خدمت سازمان غیر حضوری ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در سال جاری پیش بینی می‌شود بیش از ۳ هزار نفر ماهانه از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند که مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تعهدات فوق به مقرری بگیران بیمه بیکاری در سال ۹۸ مصوب شده است.

جهانی با اشاره به حجم خدمات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان افزود: در سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق به مستمری بگیران و تحقق تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان استان هزینه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه نظام جامع آماری در حوزه اشتغال که مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح و عملیات اجرایی مناسب باشد وجود ندارد خاطرنشان کرد: رشد اشتغال و رشد بیمه شدگان استان در سال گذشته متاسفانه با کاهش مواجه بوده است.

جهانی، ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی استان بواسطه ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های گسترده در حوزه بیمه‌ای و بویژه در حوزه خدمت رسانی به سیل زدگان استان از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور به عنوان اداره کل برتر انتخاب شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان، با اشاره به رویکرد سازمان تامین اجتماعی به خدمات غیرحضوری و الکترونیکی برای تسهیل فرایند خدمت رسانی به مردم گفت: خدمات غیرحضوری سازمان تا پایان ۶ ماهه اول سال جاری به بیش از ۶۰ نوع می‌رسد.

انتهای پیام/د

توسعه خدمات وتعهدات الکترونیکی رویکرد تامین اجتماعی است

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار