چهل و دومین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کوهبنان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف با حضور ۴۷ شرکت‌کننده در این شهرستان برگزار شد.

چهل و دومین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کوهبنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسن جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت ۴۷ شرکت‌کننده کوهبنانی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که ویژه رده سنی بزرگسالان بود، بانوان و آقایان شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، و دعاخوانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

جعفری با بیان اینکه از هر رشته سه نفر جواز حضور در رقابت‌های استانی را کسب کردند، اضافه کرد: مرحله استانی این مسابقات از ۲۱ تا ۲۶ تیرماه به میزبانی شهر کرمان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات قرآن در شهرستان کوهبنان را یکی از اتفاقات مهم و شاخص فرهنگی در این شهرستان دانست و تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآن از اصلی‌ترین اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام/س

آغاز چهل و دومین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار