برگزاری آزمون مدارس استعداد‌های درخشان آخر هفته در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:آزمون ورود به مدارس استعداد‌های درخشان ۳۰و۳۱ خرداد در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:آزمون مدارس استعداد‌های درخشان دوره متوسطه اول روز پنج شنبه، سی ام خرداد، در ۱۴ حوزه امتحانی و ۶ شهرستان و دوره متوسطه دوم، روز جمعه، سی و یکم خرداد در ۲۲ حوزه امتحانی و ۱۰ شهرستان برگزار می‌شود.


وی افزود: از مجموع ۶ هزار و ۸۳۲ دانش آموز ثبت نام شده، ۲ هزار و ۶۷۲ نفر در پایه هفتم دبیرستان استعداد‌های درخشان و ۴ هزار و ۱۶۰ نفر در پایه نهم دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان رقابت می‌کنند.


واقعی با بیان این که ثبت‌نام شدگان سنجش و پذیرش این مدارس می‌توانند نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند گفت: پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و از نشانی حوزه آزمون و زمان آن مطلع شوند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مدارک لازم برای ورود به جلسه آزمون را، همراه داشتن کارت عکس‌دار دانست و گفت: در صورتی که کارت ورود به جلسه، فاقد عکس یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده باشد، داوطلب باید ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، برای الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/ب


آزمون مدارس استعداد‌های درخشان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.