احتمال عرضه نسل جدید کنسول شیلد از سوی انویدیا

خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که شرکت انویدیا در حال کار بر روی نسل جدیدی از کنسول انویدیا شیلد است.

احتمال عرضه نسل جدید SHIELD Android TV box از سوی انویدیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان دستگاه گیرنده اندرویدی شیلد انویدیا را بهترین گیرنده امواج دیجیتالی تلویزیون در جهان می‌‌دانند و این در حالی است که شرکت NVIDIA این دستگاه‌ها را چهار سال پیش تولید و عرضه کرده است و در این مدت تنها یکبار در سال ۲۰۱۷ نسخه بروزرسانی شده نرم‌افزاری آن را ارائه داد.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت، نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را معرفی کرد +تصاویر


دستگاه SHIELD Android TV box علاوه بر دریافت امواج تلویزیونی قابلیت استفاده به عنوان یک کنسول بازی را نیز دارد و می‌تواند به خوبی کاربر یا کاربران خود را سرگرم کند. شرکت NVIDIA در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای اراوه نسل آینده این کنسول کرد ولی تمامی آن‌ها با شکست مواجه شد. اما در روزهای اخیر خبرهایی از موفقیت‌های جدید انویدیا در زمینه تولید نسل بعدی این دستگاه به بیرون درز کرده است.

شایعات پیرامون دستگاه جدید شرکت NVIDIA زمانی قوت بیشتری به خود گرفت که مهندسان گوگل اطلاعات جدید از دستگاه آینده SHIELD Android TV box در گوگل پلی منتشر کردند. در کنسول جدید انویدیا عملکرد و قدرت پردازنده به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد و نرم افزار مورد استفاده در آن نیز جدید‌ترین نسخه اندروید ۹.۰ خواهد بود.

احتمال عرضه نسل جدید SHIELD Android TV box از سوی انویدیا

هنوز نوع و چگونگی عملکرد پردازنده جدید دستگاه گیرنده امواج تلویزیونی انویدیا اعلام نشده و تنها به برتری آن نسبت به نسل گذشته اشاره شده است. ممکن است در روزهای آینده خبرهای خوبی برای علاقمندان به محصولات NVIDIA منتشر شود. اگر شما قصد خرید گیرنده‌ای جدید برای تلویزیون خود را دارید که قابلیت بازی کردن با آن را نیز داشته باشید با کمی تحمل و صبوری می‌توانید دستگاهی پیشرفته و باکیفیت را خریداری کنید.

انتهای پیام/

انویدیا در تلاش برای تولید نسل جدید از گیرنده‌های تلویزیونی خود

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار