نقش مدیران استقلال در تمدید قرارداد ستاره‌ها

مدیران باشگاه فوتبال استقلال تهران در تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی با این تیم نقش متفاوتی دارند.

نقش مدیران استقلال در تمدید قرارداد ستاره‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری  تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم، مدیران این تیم برای پیدا کردن جانشین او سراغ گزینه‌های مختلفی رفتند و پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت با آندره‌آ استراماچونی به توافق رسیدند. مربی ایتالیایی که سابقه هدایت اینترمیلان را در سری آ این کشور برعهده داشته است.

پس از مشخص شدن سرمربی برای هدایت استقلال در لیگ نوزدهم، مدیران این تیم هدف بعدی شان را تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی سال گذشته خود گذاشتند. آبی‌ها کارشان را در بازار نقل و انتقالات از خیلی وقت پیش آغاز کرده اند و طبق گفته‌های اعضای کمیته فنی این باشگاه، ۲ تن از مدیران ارشد استقلال مسئولیت یافتند تا با بازیکنان کلیدی استقلال مذاکراتشان را برای تمدید قرارداد آغاز کنند.

اما هنوز هم بعد از مشخص شدن زمان حضور استراماچونی در ایران، وضعیت بازیکنانی که برای سال آینده قراردادشان را با استقلال تمدید می‌کنند مشخص نشده است.

در این بین بازیکنی مثل پژمان منتظری هنوز از سفرِ قطر به ایران بازنگشته است و حتی شنیده می‌شود که مسئولان تیم فوتبال فولاد خوزستان این بازیکن کهنه‌کار را برای تقویت خط دفاعی خود در لیگ نوزدهم زیر نظر دارند. علی کریمی که در لیگ هجدهم از مهره‌های تاثیر گذار استقلال در خط میانی بود، پیشنهاد سنگین مالی از خارج از کشور دارد و ماندن او در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

از طرفی یکی از معاونان باشگاه استقلال تهران از درخواست مالیِ سنگین توسط وریا غفوری و سید حسین حسینی برای تمدید قرارداد با آبی‌ها خبر داده است.

به این ترتیب می‌توان گفت که استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم همنوز تیمش به طور کامل بسته نشده است.

اما اعضای هیئت مدیره استقلال به دنبال راضی نگه داشتن بازیکنان کلیدی این تیم هستند و طبق شنیده‌ها یکی از از اعضای هیئت مدیره در راضی کردن بازیکنان سال گذشته استقلال نقش پررنگ تری داشته است. طارق همام که به تازگی برای سال آینده با استقلالی‌ها به توافق رسیده است، با همین عضو هیئت مدیره مذاکره داشته است و توافق نهایی بازیکن عراقی با این مدیر صورت گرفته است.

اما نکته عجیب این است که چرا دیگر مدیران استقلالی توفیقی در امر تمدید قرارداد با سایر بازیکنان استقلال نداشته اند و اصلا چرا بقیه بازیکنان استقلال نیز با این عضو هیئت مدیره استقلال مذاکره نمی‌کنند.

از طرفی تکلیف بازیکنان جدید هم برای عقد قرارداد با استقلال هنوز مشخص نیست و هر روز گزینه‌های جدیدی برای حضور بایکنان دیگر تیم‌ها در استقلال شنیده می‌شود.

طبق اعلام قبلی از سوی استقلالی ها، قرار بر این بود که تمرینات آماده سازی آبی‌های پایتخت برای حضوری قدرتمند در لیگ نوزدهم، از ابتدای تیر ماه آغاز شود، اما با این اوصاف چنین چیزی در این تاریخ دور از ذهن است.

استقلال از سال ۹۱ که با امیر قلعه نویی آخرین قهرمانی خود را در لیگ برتر تجربه کرد، تاکنون به هیچ موفقیتی در لیگ دست نیافته است و فقط در این سال‌ها یک بار با وینفرد شفر جام حذفی ایران را کسب کرده است. حالا هواداران استقلال برای لیگ نوزدهم به توانایی های مربی ایتالیایی خود امیدوارند، تا پس از ۷ سال دوباره فاتح لیگ برتر ایران شوند.


بیشتر بخوانید:

آشفته بازار استقلال در ورود استراماچونی به تهران

حسینی و غفوری بر سر دو راهی پول یا استقلال

مترجم شفر در استقلال از این تیم جدا شد


انتهای پیام/

نقش پر رنگ مدیران آب های پایتخت در نقل و انتقالات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار