مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت:آب روستایی استان از کیفیت خوبی برخوردار است و از نظر بار میکروبی به ۹۷ درصد میکروب زدایی رسیده است.

سید مصطفی هاشمی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانبا بیان به اینکه ۱۹ مجتمع آب رسانی در سطح استان تعریف شده که تاکنون به ۸ مجتمع آب رسانی آن به بهربرداری رسیده است افزود:تمام منابع آب آشامیدنی روستا ها‌ی استان گند زدایی و کلر زدایی می‌شوند.
هاشمی با اشاره به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در این شرکت گفت: به این منظور ب ۵۳ هزار قبض کاغذی حذف و صدور و پرداخت آن‌ها به صورت الکترونیکی شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۱۲ برای اطلاع رسانی مردم از خرابی‌ها و حوادث شبکه تهیه و توزیع آب روستایی خبر داد و افزود:کارشناسان ما به طور شبانه روزی پاسخگوی مردم در این سامانه هستند و سعی می‌کنند در کمتر از یک شبانه روز به مشکلات رسیدگی کنند.
هاشمی با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه کاهش مصرف آب و بهیتنه سازی آن خاطر نشان کرد:امسال ۷ دروره آموزشی در روستا‌های پر جمعت استان برای دانش آموزان انجام و بسته‌های فرهنگی در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

بهره برداری از ۸ مجتمع آبرسانی در استان همدان 

برچسب ها: آبرسانی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.