بسته اخبار حوادث امروز بیست و هفتم خردادماه ۹۸

دستگیری سارقان موتور سیکلت و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: سه نفر پس از سرقت یک دستگاه موتور سیکلت به سمت شهر سگز آباد متواری شدند که در سه راهی رودک به دام پلیس افتادند.

سرهنگ علیان نژادی افزود: در بازجوئی فنی ماموران از متهمان مشخص شد موتورسیکلت از شهر دانسفهان به سرقت رفته است.

وی با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند از مردم خواست: به توصیه‌های پلیس در باره انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت از قبیل استفاده از تجهیزات بازدارنده (قفل و زنجیر) و عدم پارک وسیله در نقاط خلوت توجه کنند.

* اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش عوامل این یگان ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸ دستگاه خودرو متخلف به علت نداشتن پلاک، داشتن پلاک مخدوش و انجام حرکات نمایشی، رانندگی خطرناک و تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، توقیف شد.

سرهنگ علیان نژادی افزود: همچنین در این طرح ۶ معتاد منجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آن‌ها ۶۶۹ گرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از شهروندان خواست: برای ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موردی که باعث اخلال در امنیت اجتماعی شهروندان می‌شود بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار