عباس زاده: درگیری خاصی با صادق پور نداشتم/ داوران مسابقات انتخابی تا فردا اعلام می‌شود

داور سه ستاره و بین المللی بوکس گفت: در مسابقات درون انتخابی بوکس بین من و صادق پور داور بین المللی درگیری فیزیکی به وجود نیامد.

عباس زاده:بین من و صادق پور درگیری فیزیکی رخ نداده است/ داوران مسابقات انتخابی تا فردا اعلام می شودحمید عباسی داور سه ستار و بین المللی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقه‌ی درون اردویی که برای تیم ملی بوکس برگزار شد به علت اینکه مسابقات بصورت رسمی نبود از سیستم دستی استفاده شد که معتقد بودم یک خطای انسانی به وجود آمد که باعث درگیری بین من و صادق پور دیگر داور بوکس شد. درگیری فیزیکی رخ نداد و فقط با صحبت در حضور رییس فدراسیون مشکل را حل کردیم. همچنین کدورت‌ها حل شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

او در ادامه عنوان کرد: سیستم رای دهی مسابقات بوکس کامپیوتری و آراء از طریق کامپیوتر جمع آوری می‌شود که در نهایت خود کامپیوتر آراء را جمع بندی می‌کند. در بعضی اوقات که سیستم کامپیتور قطع یا دچار مشکل می‌شود از برگه‌ی دستی استفاده می‌شود. این برگه‌های دستی را باید سوپروایزر مسابقه تایید و برنده نهایی را اعلام کند.

او افزود: صادق پور نیز داور بین المللی و سه ستاره و از پیشکسوتان بوکس است. یادآور می‌شوم که مسابقات درون اردویی به صورت غیررسمی برگزار شد و فقط جهت محک کادر فنی از ورزشکاران بود. همچنین برای قضاوت انتخابی تیم ملی که قرار است در روز‌های اخر خرداد ماه برگزار شود تا جایی که من مطلع هستم لیست داوران از سوی فدراسیون مشخص، ولی تاکنون از کسی دعوت نشده است که امروز بعدازظهر تا فردا مشخص و رسما اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

استکی: مربی قزاق فردا به ایران می‌آید/ ۸ نفر برتر انتخابی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند

بدشانسی گریبان بوکس ایران را گرفت/ نیازیمبتوف دچار حمله قلبی شد

ثوری:سکته قلبی مربی قزاق مورد تایید کنسوگری ایران قرار گرفت/ ما به دنبال یک مربی با رزومه هستیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار