ثوری:سکته قلبی مربی قزاق مورد تایید کنسوگری ایران قرار گرفت/ ما به دنبال یک مربی با رزومه هستیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: طبق تائید کنسولگری ایران در قزاقستان مربی مد نظر ما روز گذشته سکته قلبی کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز ها بدشانسی، بوکس ایران را رها نمی کند. طبق تلاش های فدراسیون قرار بر این شد که مربی قزاق جایگزین مربی ایرانی تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو شود. با توجه به توافقات اولیه قرار بر این بود که امروز دوشنبه ساعت ۱۵ مربی قزاق به ایران بیاید اما او ۲۴ ساعت قبل از آمدن به ایران تلفن خود را پاسخ نمی داد که مهر بزرگی بر نیامدن این مربی بود.با توجه به تایید سر کنسولگری  ایران در قزاقستان این مربی از شنبه دچار عارضه سکته قلبی شده بوده است.

ثوری:سکته قلبی مربی قزاق مورد تایید کنسوگری ایران قرار گرفت/ ما به دنبال یک مربی بارزومه هستیم

به هر حال با توجه به زمان محدود تا قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرایط تیم ملی بزرگسالان بوکس باز هم معلق در هوا خواهد بود. فدراسیون بوکس گزینه های قبلی خود را دوباره بررسی خواهد کرد و باید در نظر بگیرد که فرصت اصلی را برای کسب سهمیه المپیک از دست داده است  و باید با حداقل ها بهترین نتایج را رقم بزند.  البته این دومین باری است که با بدشانسی مربی خارجی دعوت شده به ایران نمی آید و در دقایق آخر نیامدن خود را اعلام کرد. 

تیم ملی بوکس با بدشانسی رو به رو شده است

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن تایید این موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به هر حال ابر، مه ، خورشید و فلک در کار هستند تا این اتفاق بد برای گزینه سرمربیگری ما رخ بدهد. البته برای من هم باور این موضوع سخت بود اما طبق مدارک پزشکی این موضوع مورد تایید فدراسیون و سفارت ما در قزاقستان قرار گرفت که مربی قزاق در بیمارستان  به سر می برد. مسئول کنسولگری ما در قزاقستان به ما اعلام کرد که مربی قزاق هم اکنون در بیمارستان بستری است. 

ثوری:سکته قلبی مربی قزاق مورد تایید کنسوگری ایران قرار گرفت/ ما به دنبال یک مربی بارزومه هستیم

او ادامه داد: ما از همین الان روی گزینه های دیگر مربیگری کار می کنیم تا وضعیت تیم ملی را هر چه سریعتر مشخص کنیم. به هر حال  یک اتفاق نادر و استثنایی رخ داد و در ابتدا موضوع بیماری مربی قزاق برایم سخت بود و می گفتم که او بهانه ای بهتر از مریضی نداشت که در نهایت مشخص شد که واقعا سکته کرده است. 

ثوری درباره اینکه مربی قزاق 24 ساعت قبل جواب فدراسیون بوکس را نمی داد و اینکه دیر متوجه بیماری او شدید، گفت: مربی قزاق بعداز ظهر شنبه دچار سانحه و در بیمارستان بستری شد. همچنین الان یک عکس از حضورش در بیمارستان برای ما فرستاد تا از وضعیت جسمانی اش اطلاع یابیم. 

فرصت باقی مانده تا رقابت های قهرمانی جهان  محدود است

رئیس فدراسیون بوکس درباره اینکه دنبال جایگزین برای مربی قزاق هستند، گفت: بله به طور حتم دنبال یک مربی باتجربه و با رزومه برای هدایت تیم ملی هستیم و در این ارتباط بررسی های خود را انجام می دهیم تا یک مربی خوب با توجه به نیاز تیم ملی بگیریم. 

ثوری:سکته قلبی مربی قزاق مورد تایید کنسوگری ایران قرار گرفت/ ما به دنبال یک مربی بارزومه هستیم

او درباره اینکه در بازه زمانی تا مسابقات جهانی انتخاب مربی برای هدایت تیم ملی بوکس دیر نیست، بیان کرد: بله ما نباید زمان را از دست بدهیم و کادر فنی ما باید با قدرت کارشان را انجام بدهند تا سرمربی جدید مشخص شود. به هر حال یکی، دو ماه طول می کشد تا مربی مدنظرمان را پیدا کنیم و اتفاق رخ داده برای مربی قزاق باعث شد زمان را از دست بدهیم. 

ثوری درباره اینکه احتمال این وجود دارد یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی بزرگسالان بوکس را برعهده بگیرد، گفت: به هر حال کریمی، استکی و امیری تا زمان حضور سرمربی جدید در تیم ملی کار می کنند و در این ارتباط فدراسیون بوکس همه تلاش خود را کرد تا یک مربی خوب بیاورد و این موضوع از دست ما خارج شد. 


بیشتر بخوانید:

بدشانسی گریبان بوکس ایران را گرفت/ نیازیمبتوف دچار حمله قلبی شد

استکی: مربی قزاق فردا به ایران می‌آید/ ۸ نفر برتر انتخابی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند

ملی پوشان بوکس در انتظار پرداخت حقوق معوقه


انتهای پیام/ 

 

حواشی بوکس تمامی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار