ناوگان آتش نشانی بوشهر صاحب دو دستگاه خودرو جدید شد

دو دستگاه خودرو به ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوشهر افزوده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهردار بوشهر گفت: اواخر سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده دو دستگاه خودرو آتش نشانی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خریداری شد که امروز به ناوگان سازمان آتش نشانی پیوست.

سیدنورالدین امیری افزود: به دنبال آن هستیم تا در صورت همکاری دستگاه‌های مربوط و تملک زمین، ایستگاه آتش‌نشانی جدید در بزرگراه امام علی (ع) ایجاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری تامین شود.

وی با اشاره به موقعیت ویژه شهر بوشهر واستقرار صنایع مختلف در این شهر، بیان کرد: تلاش می‌کنیم، مدیریت یکپارچه آتش نشانی و خدمات ایمنی با هدف توزیع متوازن خدمات، پاسخ به نیاز‌ها و شناسایی و برطرف شدن کمبود‌ها در بوشهر ایجاد شود.

مریم قربانی معاون عمرانی فرماندار بوشهر نیز ابراز امیدواری کرد با هماهنگی صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه استان و از محل اعتبارات تملک دارایی، زیرساخت‌ها و خرید ماشین آلات و تجهیزات آتش‌نشانی توسعه یابد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر هم گفت: دو دستگاه خودرو جدیدی که به ناوگان آتش نشانی افزوده شده ساخت داخل است و بنابراین در زمینه خدمات پشتیبانی آن مشکلی نخواهیم داشت.

فیصل محبی افزود: این خودرو‌ها دارای مخزن آب ۱۰ هزار لیتری، مخزن فوم دو هزار لیتری، پمپ آب با ظرفیت ۶۵۰۰ لیتر و نمایشگر ۴ اینچی است.

وی قدرت پمپ خودرو‌های جدید را از مزیت‌های آن برشمرد و بیان کرد: هر یک از این خودرو‌ها توانایی پرتاب آب تا ۹۰ متر و فوم تا ۷۰ متر را دارند، علاوه بر این امکان اتصال و اضافه کردن شلنگ به طول ۴۰ تا ۶۰ متر و حتی بیشتر را امکان پذیر می‌کند.

انتهای پیام/ک

پیوستن دو دستگاه خودرو جدید به ناوگان آتش نشانی بوشهر

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.