بلایی که جوان انگلیسی بر سر گربه بیچاره آورد! +فیلم

ویدئوی آزار یک گربه خانگی توسط پسر جوان انگلیسی تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است.

بلایی که جوان انگلیسی بر سر گربه بیچاره آورد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار غیرانسانی و وحشیانه یک جوان انگلیسی با یک گربه خانگی را به تصویر می‌کشد. در ویدئویی که توسط دوست این جوان و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حیوان آزاری را نشان می‌دهد.

این ویدئو مشاهده می‌شود این جوان شرور در حالی که گردن این گربه را گرفته است چند بار بر سر این حیوان می‌زند و سپس در عملی وحشیانه آن را با شدت زیادی به کف تخت‌خواب کوبید. در این لحظه دوست وی که مشغول فیلمبرداری است با دیدن این صحنه شروع به خنده کردن می‌کند. ظاهراً این حیوان که در داخل خانه رها شده بود اتاق خواب این پسر جوان را بهم ریخته بود که منجر به این اقدام وحشیانه او شد.

گفته می‌شود محل تهیه این ویدئو شهرستان میدلندز غربی انگلیس است. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل یه ویدئویی داغ شد. این اقدام شرورانه این دو جوان انگلیسی با واکنش گسترده حامیان و طرفداران حقوق حیوانات همراه شد. پس از انتشار گسترده این ویدئو انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات (RSPCA) اعلام کرد سریعاً این مورد حیوان‌آزاری را مورد بررسی قرار خواهد داد. تحقیقات برای شناسایی عاملان این حیوان‌آزاری ادامه دارد.

گفتنی است؛ حیوان آزاری این جوان انگلیسی در حالی خبرساز می‌شود که حدود ۲۰ روز پیش نیز گربه‌آزاری یک جوان دیگر اهل این کشور خبرساز شده بود. در ویدئویی که منتشر شده بود این جوان شرور ماننده توپ فوتبال یک گربه را به اطراف شوت می‌کرد.


بیشتر بخوانید: رفتار وحشیانه و شرم آور یک جوان انگلیسی با گربه! +فیلم


انتهای پیام/

رفتار وحشیانه جوان انگلیسی با گربه بیچاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار