ضرب و شتم وحشیانه مرد سیاه پوست آمریکایی مقابل فرزندان خردسالش! +فیلم

پلیس آمریکا یک مرد سیاه‌پوست را به طرز وحشیانه‌ای در مقابل همسر و دو فرزند خردسالش مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

ضرب و شتم وحشیانه مرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکا با ! فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه پلیس آمریکا به یک مرد سیاه‌پوست را به تصویر می‌کشد. ظاهراً پس از آنکه این مرد جوان  به رفتار خشن پلیس با همسر و دو فرزند خردسالش واکنش نشان داد مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین بادی‌کم یکی از ماموران پلیس تهیه شده است چگونگی وقوع این درگیری را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود یکی از ماموران پلیس از این شهروند آمریکایی که هویتش "جناتان رابینسون" ۲۵ ساله اعلام شده است می‌خواهد که عقب‌تر بایستد.

در این ویدئو صدای افسر پلیس شنیده می‌شود که بر سر رابینسون فریاد می‌زند: "برو عقب." در حالی که رابینسون در مقابل مامور ایستاده است در جواب می‌گوید: "یا چی." این درگیری لفظی سه بار بین این افسر پلیس و رابینسون تکرار می‌شود تا ناگهان یک افسر پلیس که اسلحه در دست دارد به این مرد سیاه‌پوست نزدیک می‌شود و  او را به عقب هل می‌دهد. در ادامه این مامور با یک ضربه مشت این مرد را نقش بر زمین می‌کند و سپس او را مورد ضرب‌وشتم قرار می دهد. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت‌زده همسر این مرد جوان که دائماً فریاد می‌زند و دو فرزند خردسالش رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا یکی از ماموران پلیس دقایقی پیش از این درگیری، بر سر همسر این مرد جوان و دو فرزند او که در حال عبور از خیابان بودند داد کشیده و همین مسئله موجب عصبانیت این مرد جوان شده بود.

پس از داغ شدن یک ویدئو از این حادثه که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده بود مرکز پلیس کلمبوس واقع در ایالت اوهایو با انتشار ویدئوی تهیه شده توسط دوربین بادی‌کم ماموران، از بررسی این حادثه خبر داد.

انتهای پیام/

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک مرد سیاه پوست!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
مرگ برآمریکای ضدبشر.
آخرین اخبار