لحظه وحشتناک سقوط جرثقیل در خیابان +فیلم

سقوط جرثقیل از یک ساختمان در حال ساخت در دالاس آمریکا چند کشته و زخمی بر جای گذاشت.

لحظه وحشتناک سقوط جرثقیل در خیابان + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط ناگهانی جرثقیل در یک آپارتمان در حال ساخت در الان سیتی دالاس آمریکا چند کشته و زخمی بر جای گذاشت. بر اثر سقوط این جرثقیل غول‌پیکر یک تن کشته و شش تن زخمی شدند. علاوه بر تلفات جانی به یک آپارتمان مجاور و همچنین یک گاراژ پارکینگ خساراتی وارد شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و از فاصله‌ای دور تهیه شده است لحظه سقوط این جرثقیل را به تصویر می‌کشد. ظاهراً این شهروند دالاسی در حال تهیه فیلم از آسمان بود که ناگهان سقوط این جرثقیل رخ داد.

پس از این حادثه گروه امدادونجات به همراه آتش‌نشانان در محل حاضر شدند. گروه امداد حین جستجو در زیر آوار زنی را پیدا کردند که بنا به گفته یک مقام آتش نشانی بعداً جانش را از دست داد. شش فرد دیگر که در این حادثه زخمی شده بودند در بیمارستان پارکلند مموریال و مرکز پزشکی دانشگاه بیلور بستری شدند. وضعیت دو تن از زخمی شدگان این حادثه وخیم گزارش شده و سه تن دیگر دچار جراحات شدید شده‌اند. همچنین گفته می‌شود یکی از زخمی‌شدگان پس از انجام درمان از بیمارستان مرخص شده است.

هنوز مشخص نیست آیا هنوز افرادی در زیر آوار آپارتمان یا خرابه‌های پارکینگ فرو ریخته گرفتار هستند.

گفتنی است؛ سقوط این جرثقیل در دالاس آمریکا در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز سقوط یک جرثقیل در یکی از چهارراه‌های شهر سیاتل آمریکا منجر به کشته شدن چهار نفر شده بود.

انتهای پیام/

سقوط جرثقیل فاجعه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.