پیدا شدن نوزاد زنده در داخل کارتن مقوایی! +فیلم

دو عابر پیاده با شنیدن صداهای عجیبی که از داخل یک کارتن مقوایی شنیده می‌شد کنجکاو شدند و پس از باز کردن درب کارتن یک نوزاد را در داخل آن پیدا کردند.

پیدا شدن نوزاد زنده در داخل کارتن مقوایی! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزادی که در هوای زیر صفر درجه شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در یک کارتن مقوایی قرار داده شده و در زیر یک درخت رها شده بود، پیدا شد. دو عابر پیاده با شنیدن صدا‌های عجیبی که از داخل کارتن منتشر می‌شد کنجکاو شدند و پس از باز کردن درب کارتن این نوزاد را داخل آن پیدا کردند.

علاوه بر این نوزاد یک دست‌نوشته نیز که داخل این کارتن قرار داده شده بود، پیدا شد. در این دست‌نوشته نام نوزاد به همراه سن او قید شده بود.

در این دست‌نوشته که احتمالاً توسط مادر کودک نوشته شده، آمده بود: "من نمی‌توانم از پسرم نگهداری کنم. اسمش متئو است. او در ۲۸ می‌ به دنیا آمده است. من او را بسیار دوست دارم و امیدوارم متئو رئزی بتواند مرا ببخشد."

این نوزاد در حالی پیدا شد که به سختی نفس می‌کشید و چشمانش بسته بود و به نظر می‌رسید دچار سرمازدگی شده است. یکی از این دو مرد که هویتش "الیاس" اعلام شده است به رسانه‌های محلی گفت: "صورت این نوزاد به رنگ بنفش درآمده بود. ما بلافاصله از یکی از ساکنان محلی که یک زن بود کمک خواستیم."

بنا به رسانه‌های محلی یکی از ساکنان محلی با نام "استفانیا" این نوزاد را به حمام برد و پس از تعویض پوشک او با پلیس تماس گرفت. در ادامه و با حضور پلیس این نوزاد بلافاصله به بیمارستان هیروئز دمالویناس منتقل شد. گفته می‌شود اکنون خطری جان این نوزاد را تهدید نمی‌کند.

پلیس محلی آرژانتین تحقیقات خود را برای یافتن مادر این نوزاد آغاز کرده است.

انتهای پیام/

پیدا شدن نوزاد در دمای زیر صفر درجه در خیابان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.