لحظه وحشتناک حمله سارق به زن فروشنده با چوب بیسبال! +فیلم

سارق مکزیکی با کوبیدن چوب بیسبال به سر فروشنده زن او را نقش بر زمین کرد و سپس با خالی کردن صندوق فروشگاه پا به فرار گذاشت.

لحظه حمله غافلگیرانه سارق به فروشنده! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله غافلگیرانه یک سارق به یک زن فروشنده را در منطقه‌ای در مکزیک به تصویر می‌کشد. " خوزه مارتین استریکز" ۵۲ ساله، سارق مکزیکی با کوبیدن چوب بیسبال به سر "الویا" یک فروشنده زن در فروشگاه وسایل ورزشی او را نقش بر زمین کرد و سپس با خالی کردن صندوق فروشگاه پا به فرار گذاشت.

این ویدئو که توسط دوربین مداربسته فروشگاه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این سارق از پشت سر به این زن نزدیک شده و ناگهان یک چوب بیسبال را با شدت زیادی به سر او می‌کوبد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که الویا نیمه بیهوش شده و روی کانتر افتاده است این سارق بلافاصله خود را به پشت کانتر رسانده و با خالی کردن صندوق پا به فرار می‌گذارد.

پس از این حادثه الویا به بیمارستان منتقل شد. این زن جوان اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و در جدال با مرگ است. بنا به گفته پسر الویا، مادرش اگرچه یک عمل جراحی ۱۰ ساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته، اما به علت تورم مغز هنوز در وضعیت وخیم بسر می‌برد. پلیس محلی مکزیک نیز با کمک این ویدئو خوزه را شناسایی و او را دستگیر کرد. پس از آنکه این ویدئو توسط پلیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد یک راننده تاکسی این سارق را شناسایی و پلیس وی را دستگیر کرد.

انتهای پیام/

لحظه حمله غافلگیرانه سارق به فروشنده!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
خدا قوت عالی باشید همیشه
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۹:۴۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
نباید با امریکا رابطه داشته باشیم و از محصولاتش استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
باس با همون چوب همونجوري از پشت بزنن تو كله يارو
مردم كه مرد
آخرین اخبار