کارگری که به همراه همکارش در حال تعمیر یک دکل برق فشار قوی بودند ناگهان در اقدامی عجیب با آویزان شدن از دکل شروع به انجام ورزش بارفیکس کرد.

اقدام باورنکردنی کارگر در بالای دکل برق فشار قوی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد زیادی هستند که حین انجام شغل خود دست به کارهایی می زنند تا هم خستگی کار از تن آنها بیرون برود و هم از یکنواختی کار خلاص شوند. این در حالی است که برخی از ماجراجویی ها می‌تواند بسیار خطرناک باشد و حتی منجر به مرگ افراد شود.

مانند اقدام خطرناک یک برق کار که حین تعمیرات دکل برق فشار قوی دست به ماجراجویی‌ای خطرناک زد. این برق کار که با همکارش در حال تعمیرات یک دکل برق فشار قوی بودند ناگهان تصمیم گرفت که در ارتفاع ۱۳۰ فوتی (حدود ۴۰ متری) از سطح زمین ورزش بارفیکس انجام دهد.

در ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام باورنکردنی این مرد را به تصویر می‌کشد. " آنتونی لافالت" ۲۶ ساله از پنجره آپارتمان محل زندگی اش سرگرم تماشای مناظر اطراف بود که ناگهان با این صحنه روبرو شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که همکار این مرد جوان در کنارش نظاره گر او است این مرد با آویزان شدن از دکل چند حرکت بارفیکس انجام می‌دهد. این در حالی بود که این برق کار در ارتفاع حدود ۴۰ متری از سطح زمین قرار گرفته بود و کوچکترین لغزشی منجر به سقوط او میشد و ممکن بود باعث مرگش شود. محل تهیه این ویدئو اطراف شهر " سرپوخوف" روسیه بوده است.

آنتونی در این باره به یکی از رسانه‌های محلی روسیه گفت: " من واقعا نگران آن کارگر بودم، اما خوشبختانه همه چیز به خیر گذشت. "

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند پیش نیز چرت زدن تعدادی کارگر چینی در بالای یکی از دکل‌های برق فشار قوی در این کشور خبرساز شده بود. در ویدئویی که منتشر شده بود این کارگران را در حالی که در ارتفاع زیاد به خواب رفته بودند نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید : چرت زدن کارگرها بر روی دکل برق! + فیلم 

انتهای پیام/

انجام بارفیکس توسط یک برق کار در بالای دکل برق فشار قوی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.