کاهش آلام و دغدغه هزینه‌های درمان بیماران از اهداف دولت است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروزه دولت مصم است مردم در بخش سلامت و بیمه دغدغه‌ای نداشته باشند و کاهش آلام جامعه و رفع مشکل هزینه‌های درمانی خانواده‌ها از اهداف و برنامه‌های مهم دولت است.

کاهش آلام و دغدغه هزینه‌های درمان بیماران از اهداف دولت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با وی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بخش سلامت تاکید دارند که مردم ما جز رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشند یعنی به نوعی شاءنیت و کرامت مردم حفظ شود.

وی گفت: بیمه سلامت با زیرپوشش قرار دادن افراد نیازمند و ساکنان حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها توانسته خدمات لازم را به اکثریت مردم ارائه دهد که این کار بسیار بزرگ و بی نظیری است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از برکات نظام و دولت در کنار مردم بودن است، افزود: دولت با اجرای طرح‌های بیمه‌ای نشان داد که در کنار مردم و با مردم است و توانسته همه آحاد جامعه را زیرپوشش بیمه سلامت قرار دهد.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های ملی برای روستاییان و شهرنشینان از افتخارات دولت است که امروز تمامی مردم استان از نعمت بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

مهندس موهبتی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه پرداخت‌های سریع به مراکز درمانی طرف قرارداد بسیار مهم است، اما تکریم و احترام مردم مهمتر و اساسی‌تر است که باید مبنای امور قرار گیرد.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید زیرپوشش قرار دادن تمامی اقشار جامعه در بیمه سلامت است تا مردم ما مشکل پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشته باشند.

دکتر رضا عباسی گفت: بیش از ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار نفر در استان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند و از خدمات نظام سلامت در مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: به منظور رفاه حال بیمه شدگان سیستان و بلوچستان، این اداره کل با بیش از ۸۲۶ مؤسسه تشخیصی درمانی و ۶۷ دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان قرارداد همکاری دارد تا بیمه شدگان مشکل هزینه‌های درمانی نداشته باشند.

مدیر کل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد. بیمه سلامت توانسته نیاز بیمه‌ای تمامی اقشار کم درآمد جامعه را برآورده و جایگاه واقعی خود را پیدا کند، زیرا بیش از ۸۰ درصد مردم استان زیرپوشش این بیمه هستند و از خدمات نظام سلامت در مراکز درمانی بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح‌های ملی برای روستاییان و شهرنشینان از افتخارات دولت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار