صیانت از حقوق پزشکان از اولویت‌های بیمه سلامت است

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: صیانت از حقوق پزشکان و بیمه شدگان با تجویز منطقی دارو و خدمات از الویت‌های بیمه سلامت است.

صیانت از حقوق پزشکان از اولویت‌های بیمه سلامت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر رضا عباسی مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نشست با اعضای نظام پزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:پزشکان در بیمارستان‌ها از بستری غیرضروری و بدون اندیکاسیون بیماران و اقامت‌های غیرضروری در بخش‌های بستری که باعث افزایش هزینه‌های درمانی می‌شود پرهیز کنند.

وی گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات به بیمه شدگان از جامعه پزشکان درخواست می‌شود تجویز منطقی دارو و خدمات را سرلوحه کاری قرار دهند و پس از معاینه بیمار نسبت به تجویز خدمات اقدام کنند تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: اگر جامعه پزشکان بتوانند در جهت تجویز صحیح و منطقی خدمات به بیماران همکاری لازم را داشته باشند بسیاری از هزینه‌های اضافی کاهش می‌یابد که این امر باعث پرداخت هرچه سریعتر مطالبات موسسات درمانی می‌شود.

رئیس نظام پزشکی زاهدان نیز در این نشست اظهار داشت: هدف همه پزشکان خدمت به مردم و حفظ کرامت و ارزش‌های اخلاقی در جهت رضایتمندی بیماران است.

دکتر سعید سید حسینی گفت: تمام تلاش جامعه پزشکی در جهت بهتر زیستن مردم و سلامت جامعه است.

انتهای پیام/ع

تلاش جامعه پزشکی در جهت بهتر زیستن مردم و سلامت جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار