معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان؛

ارائه خدمات بیمه‌ای رایگان به بیش از ۳۰۰۰ نفر از بیماران خاص در سیستان و بلوچستان

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات و تحت پوشش قرار دادن ۳ هزار و ۴۸۴ نفر از بیماران خاص استان به صورت رایگان توسط بیمه سلامت در حال انجام است.

ارائه خدمات بیمه‌ای رایگان به بیش از ۳۰۰۰ نفر از بیماران خاص در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین سرحدی معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۳ هزار و ۴۸۴ نفر از بیماران خاص سیستان و بلوچستان به صورت کاملا رایگان از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام‌اس در رده بیماران خاص قرار دارند عنوان کرد: بیمه سلامت تمام خدمات این بیماران را از جمله خدمات بستری و سرپایی را رایگان انجام می‌دهد.

سرحدی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت سالانه هزار میلیارد تومان در بخش سلامت مردم سیستان و بلوچستان هزینه می‌کند که بدین ترتیب ۹۰ درصد هزینه‌های درمان روستائیان و ۹۵ درصد هزینه درمان شهرنشینان توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: استان سیستان و بلوچستان ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب صندوق کارکنان دولت، روستائیان، بیمه همگانی، ایرانیان و سایر اقشار زیر چتر بیمه سلامت قرار دارند.

معاون بیمه خدمات سلامت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاییان استان دارای دفترچه بیمه سلامت هستند افزود: یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مجموع بیمه شدگان روستائیان و عشایر هستند که دولت به طور رایگان برای آنان دفترچه بیمه سلامت صادر کرده است.

انتهای پیام/ع

ارائه خدمات بیمه‌ای رایگان به بیماران خاص در سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار