ارزیابی عملکرد بخشداران با دقت هر چه تمام تر انجام می شود

عملکرد بخشداری‌های استان گیلان به دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد لذا وظیفه دارند از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در دومین نشست شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه مهمترین آرمان انقلاب اسلامی ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: برای تحقق استقلال اقتصادی با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در ۴ دهه گذشته همچنان نیازمند تلاش مضاعف برای دستیابی به خودکفایی هستیم.

وی نقش تقویت توسعه اقتصادی را در جامعه مهم دانست و گفت: با توسعه اشتغال و کنترل نرخ تورم و ارکان توسعه همچون تولید علم، خلاقیت و فناوری از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است که اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

زارع با بیان اینکه مخالفان ایران اسلامی مشکلات مردم را بزرگ جلوه می‌دهند تا ایجاد تفرقه و اختلاف نمایند افزود: مسوولان خدمتگزار مردم باید با تدبیر، هم زبانی و همدلی برای ایجاد امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.
میرشمس مومن زاده فرماندار رشت هم در این نشست کشاورزی را نخستین رکن اقتصادی شهرستان رشت خواند تصریح کرد: همه‌ی مسئولین، باید در حمایت از کشاورزی و توسعه‌ی رشته‌های مختلف آن و همچنین افزایش عملکرد و سطح آن تلاش لازم را نمایند. وی با اشاره به اینکه باید مهارت آموزی را در شهرستان داشته باشیم افزود: برای مهارت آموزی در بین جوانان شورایی با عنوان شورای مهارت آموزی در استان به ریاست استاتدار تشکیل شده است تا بتوانیم برای جوانان فرصت شغلی ایجاد کنیم. فرماندار رشت با بیان اینکه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد، افزود: مدیران باید از روزمرگی پرهیز کنند و برنامه محور باشند.
در پایان این نشست محمدعلی ویشکایی معاون عمرانی و سیده زهرا میرعلمی بعنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری رشت معرفی شدند.
همچنین رضا مهدوی بخشدار خمام، کامبیز یوسفی بخشدار سنگر، حبیب اله اَخیمه بخشدار کوچصفهان و احمد قدیمی بخشدار لشت نشاء بعنوان جدیدترین بخشداران شهرستان رشت معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

عملکرد بخشداران استان گیلان به دقت ارزیابی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.