برگزاری انتخابات سالم در چهارمحال و بختیاری تضمین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با عملکرد صحیح و به موقع فعالان حوزه حراست فرمانداری ها، برگزاری انتخابات سالم در استان تضمین شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نقش حراست در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم است و حراست فرمانداری‌ها چشمان تیزبین نظام و دولت هستند و برگزاری انتخابات سالم را تضمین می‌کنند.

وی ادامه داد: حراست‌ها در افزایش اعتماد مردم به مجریان انتخابات نقش اساسی دارند و باید در این راستا از رفتار‌هایی که اعتماد عمومی را خدشه دار می‌کند، پرهیز شود.

مردانی تصریح کرد: نقش حراست فرمانداری‌ها در افزایش اعتماد، انتخابات سالم و افزایش اعتماد عمومی به برگزار کنندگان انتخابات بسیار پر رنگ است و باید تلاش کنند این نقش را به بهترین نحو انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حراست‌ها می‌توانند در کم کردن هزینه‌های احتمالی برای نظام نقش موثری داشته باشند، گفت: حراست کوتاه ترین، مطمئن‌ترین و دقیق‌ترین مسیر برای اصلاح یک مجموعه اداری است که مدیران باید آن را در دستور کار خود قراردهند.

مردانی، حفظ آبروی مردم و حافظ اسرار بودن را مولفه اصلی فعالان حوزه حراست دانست و افزود: حراست‌ها در تصمیم سازی برای مدیران می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و باید با ارائه اطلاعات و اخبار دقیق نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/خ

تلاش برای برگزاری انتخابات سالم در چهارمحال و بختیاری

 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.