مدیر برنامه‌های قطبی:

برانکو در پرسپولیس کار بزرگی کرد/ هیچ مذاکره‌ای با قطبی انجام نشده است

مهدی حاج باقر گفت: قطبی خارج از کشور است و مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با او نگرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی در مصاحبه با رادیو تهران گفت: متأسفم که این مسائل درباره سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شود. برانکو با توانایی و درایت خودش و حمایت هواداران توانست برای سه سال پیاپی کار بزرگی را در پرسپولیس انجام دهد. اما تمام این موفقیت‌ها ناشی از یک کار تیمی بود و کسی نمی‌تواند مدعی شود که فقط من باعث این موفقیت‌ها بودم. شاید نقش برانکو از همه پررنگ‌تر بود. ابتدا باید بررسی کرد که چرا برانکو اینطور پرسپولیس را رها کرد و آیا چنین رفتاری در شان او بود.

مدیر برنامه افشین قطبی درباره ناراحتی برانکو از پرسپولیس به خاطر تعویق در پرداخت مطالباتش، تاکید کرد: شواهد حاکی از این است که برانکو بعد از برد در دربی، مذاکراتش را با تیم‌های دیگر شروع کرده بود. الان هم مشخص است که بعد از عید فطر با الاهلی به توافق رسیده بود. مدیریت پرسپولیس متاسفانه کوتاهی کرد و باید زودتر از این‌ها پول برانکو را پرداخت می‌کرد. در قرارداد برانکو بندی وجود داشت که به او اجازه می‌داد در صورتی که پولش سر وقت پرداخت نشود، می‌تواند قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کند.

حاج باقر در ادامه بیان کرد: برانکو می‌توانست در شرایط بهتری ایران را ترک کند. او کاری را در پرسپولیس کرد که تا پیش از آن هیچکس نکرده بود. پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی با استانکو، پروین و قطبی کسب کرده است، اما در نهایت این پرسپولیس بود که ماند و بقیه همه رفتنی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با افشین قطبی مذاکره کرده است یا خیر؟ گفت: متاسفانه این اواخر حرف‌های زیادی در این باره مطرح شده است. قطبی خارج از کشور است و ادعایی برای سرمربیگری پرسپولیس ندارد. پرسپولیس نیز هیچ تماسی با ما برای ارائه پیشنهاد سرمربیگری نگرفته است. هرکسی می‌خواهد سرمربی شود باید شهامت و جرات این کار را داشته باشد و عاشق پرسپولیس باشد که این مسئولیت را در چنین شرایطی قبول کند.

مدیر برنامه‌های افشین قطبی با ناراحتی از صحبت‌هایی که بر علیه این مربی بیان شده است، اظهار کرد: یک روز می‌گویند قطبی با خلیلی جلسه داشته است در حالی که قطبی آن روز خارج از کشور بوده است. نه قطبی دنبال پرسپولیس است و نه پرسپولیس دنبال قطبی. حاشیه‌ها را کم کنیم تا پرسپولیس با آرامش سرمربی را انتخاب کند حالا یا قطبی، یا گل محمدی یا سرمربی خارجی. پرسپولیس باید پرسپولیس بماند. گواردیولا ۱۴ قهرمانی با بارسلونا داشت و وقتی رفت بارسلونا ماند و خواهد ماند.


بیشتر بخوانید:

جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شد

گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان باز می‌گردند؟

شروع برانکو در الاهلی با چالش بزرگ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
البته خواهان آرامشه که گزینه خودش مربی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
آفرین به نوع تفکر و بیان حرفه ای آقای مهدی حاج باقر که خواهان آرامش برای پرسپولیس و ماندگاری تیم پرسپولیسه .