رییس سازمان صمت استان یزد:

بخشودگی جرائم شامل حال واحد‌های تولیدی بدهکار شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بخشودگی جرایم واحد‌های تولیدی که تا قبل از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۹ بدهی دارند خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, محمد رضا علمدار یزدی رییس سازمان صمت یزد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به خبر خوش مدیر کل تامین اجتماعی استان در خصوص بخشودگی جرائم اشاره کرد و گفت: واحد‌های تولیدی که تا قبل از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۹ بدهی دارند می‌توانند جهت بخشودگی جرائم خود تا تاریخ ۹۸/۶/۱۳ به واحد‌های تامین اجتماعی مراجعه کنند.

علمدار یزدی همچنین از پایلوت شدن استان یزد در زمینه سامانه‌ای شدن کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: علاوه بر استان یزد، استان های اصفهان و مازندران برای سامانه‌ای شدن کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید پایلوت شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ادامه داد:  از این به بعد واحد‌های تولیدی احتیاجی به مراجعه حضوری و مکاتبه کاغذی ندارند و می‌توانند با رمزی که سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار آن‌ها قرار می دهد درخواست خود را وارد سامانه کنند.

علمدار یزدی خاطرنشان کرد: اعضای کار گروه تسهیل و دستگاه‌های مرتبط می‌توانند از طریق رمزی که به نماینده شان داده می‌شود درخواست‌ها را رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ غ

واحدهای تولیدی برای بخشودگی جرائم خود  به واحدهای تامین اجتماعی مراجعه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار