اعلام ویژه برنامه‌های شبکه قرآن به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم (ع) و شهادت حضرت حمزه (ع)

شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تسلیت به مسلمین جهان به ویژه دوستداران اهل بیت (س)، برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت این ایام به روی آنتن خواهد برد.

بر این اساس، مراسم تعویض پرچم بارگاه مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امشب و در شب وفات ایشان و از ساعت ۱۹:۳۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. ضمن اینکه مداحی سید مهدی میرداماد در این مراسم نیز امشب از ساعت ۲۳:۴۵ به روی آنتن می‌رود.

مستند «یاقوت ری» که سبک زندگی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را به تصویر می‌کشد، در روز‌های ۲۸ و ۲۹ خرداد و از ساعت ۹ صبح تقدیم مخاطبان خواهد شد.

همچنین پخش فیلم سینمایی «مسافر ری» در روز جمعه ۳۰ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است.

محفل انس با قرآن کریم که در حرم مطهر آن حضرت برگزار شده است، در ساعت ۱۳:۴۵ روز ۲۹ خرداد به روی آنتن خواهد رفت. همچنین روایت گری استاد سید محسن میرباقری در خصوص واقعه جنگ احد و حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) با عنوان «نشان نزول» از ساعت ۱۷:۳۰ این روز پخش می‌شود.

پخش سخنرانی‌های حجج الاسلام والمسلمین فرحزادی و حسینی قمی نیز به همین مناسبت در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد به ترتیب در ساعت‌های ۱۴:۳۰ و ۲۳:۴۵ از دیگر برنامه‌های این شبکه در این ایام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.