مجمع سالانه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد

مجمع سالانه فدراسیون تنیس روی میز در هتل المپیک برگزار شد.

مجمع سالانه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع سالانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست احمدی معاون فرهنگی ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان و کی کاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک و بدون حضور داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در هتل المپیک برگزار شد.

علی قارداشی رئیس فدراسیون، خزانه دار فدراسیون و بازرس فدراسیون در این راستا توضیحاتی را درباره عملکرد تنیس روی میز در سال ۹۷ بیان کردند.

علی قارداشی رئیس فدراسیون گفت: اولین فدراسیونی هستیم که گزارش حسابرسی خود را در سال ۹۷ در مشهد تحویل وزارت ورزش داده ایم که مورد قبول قرار گرفته شد. همچنین باید از نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز به خاطر تمام تلاش هایش در طول ۳ سال اخیر تشکر کنم. به دنبال این هستیم که تصویب روز ملی تنیس روی میز را دریافت کنیم.

در ادامه این نشست گزارشات مالی مطرح شد که مشخص شد که دریافتی فدراسیون از وزارت ورزش ۲۵ میلیارد ریال بوده و ۲۹۶ میلیون ریال از شهرداری تبریز طلب دارد که هنوز پرداخت نشده است. فدراسیون ۱۴ میلیون تومان در زمینه فرهنگی هزینه کرده است.

احمدی معاون فرهنگی ورزش‌های همگانی وزارت ورزش بیان کرد: در زمینه فرهنگی و توسعه و استعدادیابی از نظر مالی هزینه کمی شده است. فقط صرفا نباید توجهات بر روی یک گروه که ورزش قهرمانی انجام می‌دهد باشد بلکه باید ورزش تنیس روی میز با توجه به میزان علاقه مندی مردم به سوی ورزش همگانی برود.

او فزود: طبق گفته علی قارداشی رئیس فدراسیون قرار است تنیس روی میز فعالیت خود را در زمینه دانش آموزی آغاز کند.

احمدی ادامه داد: در زمینه پول شویی باید آموزش‌های لازم انجام شود و توجهات بیشتری شود. باید فدراسیون بودجه‌ای که از اداره کل استان دریافت کرده را در اختیار ما قرار دهد.

معاون فرهنگی ورزش‌های همگانی وزارت ورزش گفت: از فدراسیون تنیس روی میز به خاطر تلاش هایش به خاطر پیشرفت این رشته‌ی ورزشی تشکر می‌کنم. این فدراسیون عملکرد مالی خود را در زمان معین شده ارائه داد که یک نکته مثبتی محسوب می‌شود.

او اظهار کرد: از اداره کل استان‌ها در رابطه با پرداخت نشدن یا واریزی کم اعتبارات هئیت‌های استانی پرس و جو خواهیم کرد.

در ادامه سعید کی کاوسی خزانه دار کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در صحبت‌های خزانه دار مطرح شد که ۸۰ درصد بودجه را ما به فدراسیون تحویل داده ایم، اما ۱۰۰ درصد بودجه در اختیار فدراسیون قرار گرفته است. در بیان این موضوع قصد مچ گیری فدراسیون را ندارم.

در این جلسه تصویب شد که یک روز به عنوان روز رسمی تنیس روی میز در تقویم سالانه فدراسیون قرار بگیرد.

همچنین تعدادی از روسای هیئت‌های استانی نسبت به پرداخت نشدن اعتباراتشان از سوی اداره کل استان‌ها اعتراض داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار