وزیر دادگستری:

در شرایط کنونی باید دست تولید کنندگان را بوسید/ مسائلی که در استان قابل حل نیست شخصا پیگیری می کنم

وزیر دادگستری گفت: تولید و اشتغال با وضعیت کنونی بسیار دشوار است و باید دست تولید کنندگان را بوسید.

در شرایط کنونی باید دست تولید کنندگان را بوسید/ مسائلی که در استان قابل حل نیست شخصا پیگیری می کنمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در جلسه ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به مشکلات اعلام شده توسط مدیران در حوزه‌های گوناگون بخصوص معادن گفت: تقاضا‌هایی که فکر می‌کنید در استان قابل حل نیست، در دولت و قضا مکتوب به خودم اعلام کنید تا پیگیری کنم.

آوایی به احتیاط تصمیم گیری‌ها در تعطیلی واحد‌های تولیدی و زندانی شدن کارآفرینان تاکید و افزود: گاهی تصمیمات ما ممکن است سرنوشت افراد را تغییر دهد و در زندگیشان تاثیر گذار باشد.

وی همدلی استاندار یزد و ادارات را قابل ستایش دانست و ادامه داد: با همیاری غیرممکن‌ها، ممکن می‌شود و اگر چنین نباشد حتی ممکن‌ها و فرصت‌ها از دست می‌رود.

وزیردادگستری به اهمیت حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: تولید و اشتغال با وضعیت کنونی بسیار دشوار است و باید دست تولید کنندگان را بوسید و هر دری را برویشان باز کنیم.

آوایی همچنین پیشرفت‌های گردشگری استان یزد را در سال‌های اخیر تحسین کرد و افزود: در گردشگری با هزینه اندک می‌توان آمار بزرگ بدست آورد و می توانیم در آینده نزدیک به جهش در کشور برسیم.

انتهای پیام/ص

وزیر دادگستری: تولید و اشتغال با وضعیت کنونی بسیار دشوار است

برچسب ها: معدن ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار