بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو خودکفا شدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در هفت سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو با خودکفایی و توانمندی اقتصادی از گردونه حمایت این نهاد خارج شده اند.

بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو خودکفا شدندبه گزارش   خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد به منظور توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت وام‌های قرض الحسنه اشتغال پرداخت می‌کند.

جلیلیان با بیان اینکه سقف این وام‌ها در سال‌های گذشته ۳۰ میلیون تومان بوده، افزود: امسال سقف وام‌های اشتغال به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین شاخصه فعالیت‌های حوزه اشتغال این نهاد نظارت بر طرح‌های اشتغال ایجادی پیش، حین و پس از اجرا است، عنوان کرد: نظارت‌های هدفمند، فنی و تخصصی کارشناسان این حوزه موجب پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان می‌شود.

رشید جلیلیان ادامه داد: مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد پس از پایداری در شغل و درآمدزایی مناسب از گردونه حمایت‌های این نهاد خارج می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ مددجو در هفت سال گذشته خودکفا و توانمند شده اند، تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد از طرح‌های اشتغال این نهاد در چندین مرحله از سوی استانداری کرمانشاه راستی آزمایی شده و پایدار و درآمدزایی آنان تایید شده است.

انتهای  پیام/ز

 

توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت وام‌های قرض الحسنه

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار