مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : مشاوران صنعتی استان با هدف راه‌اندازی سازمان نظام مهندسی صنعت در کشور، ساماندهی و سطح‌بندی می‌شوند.

به گزارش     گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : قرار است سامانه جامعی برای سطح‌بندی مشاوران صنعتی در سراسر کشور تشکیل شود.

وی گفت : در قالب این سامانه بانک اطلاعاتی جامعی از مشاوران صنعتی تشکیل خواهد شد که کرمانشاه نیز از این طرح مستثنی نیست.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح مشاوران صنعتی براساس حوزه فعالیتی که دارند از جمله نوشتن طرح توجیهی، بازاریابی و فروش، تعمیرات و نگهداری، مدیریت فرآیند تولید و... و همچنین سابقه و تجربه‌کاری خود اطلاعاتشان را در این سامانه وارد می‌کنند.

کردستانی تاکید کرد: با وجود چنین بانک جامع اطلاعاتی، صنعتگران می‌دانند که برای هر حوزه تخصصی از چه مشاورانی استفاده کنند.

این مسؤول معتقد است: حالت متعالی این طرح آن است که بعد از جمع‌آوری این بانک اطلاعاتی جامع، در کل کشور سازمان نظام مهندسی صنعت راه‌اندازی شود.

وی پیامد‌های اجرای این طرح را ارائه خدمات تخصصی‌تر به صنایع و کمک به توسعه آن‌ها دانست و اضافه کرد: به‌علاوه می‌توان استفاده بهتری از ظرفیت مشاوران صنعتی تخصصی داشت.

کردستانی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۳۰ مشاور صنعتی در کرمانشاه که دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت و در حال فعالیت هستند، افزود: از مشاوران تقاضا داریم هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

مشاوران صنعتی ساماندهی و سطح‌بندی می‌شوند

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.