استاندار بوشهر:

حل مشکل آب دغدغه اصلی مسئولان استان بوشهر است

استاندار بوشهر گفت: دغدغه ذهنی ما مسائل مربوط به آب است و به همین علت همه امکانات و ظرفیت‌های استان را برای حل این مسائل به کار گرفته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در در نشست شورای آب استان بوشهر افزود: در کنار تلاش مسئولان استان، از مدیران حوزه آب هم انتظار داریم، با جدیت، برای تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی بکوشند.

وی ادامه داد: دولت در حوزه آب استان بوشهر نگاه ویژه‌ای داشته تا مشکلات حل شود و این روند باید ادامه یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: باید یک گزارش جامع و کامل همراه با مستندات از وضعیت آب استان تهیه و به مسئولان کشوری ارائه شود تا آنان استان بوشهر را در مسئله آب دریابند.

گراوند گفت: با توجه به اجرای طرح‌های متعدد آبرسانی در استان، پیگیری مستمر بر فعالیت پیمانکاران برای اجرای تعهداتشان ضروری است و مدیران حوزه آب باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: مدیران حوزه آب نباید به علت تاخیر در تهیه مجوز فعالیت، طرح‌های آبرسانی را تعطیل کنند و در هر صورت باید طرح ادامه یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات آب شهرستان جم گفت: با توجه به فعال شدن کارگاه طرح آبرسانی روستایی جم، باید این طرح با جدیت پیگیری شود.

گراوند یادآور شد: به منظور کمک به آبرسانی، دستگاه‌های اجرایی که تانکر آبرسان دارند، آن را در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات آب استان صورت گرفته و ضرورت دارد مدیران حوزه آب این فعالیت‌ها را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

دولت به مساله آب بوشهر ویژه نگاه کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.