میزبانی علوم پزشکی بابل از ۹ دانشگاه کشور

دانشگاه علوم پزشکی بابل میزبان ۹ دانشگاه کشور در کارگاه آموزشی منطقه‌ای سلامت میانسالان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل در کارگاه آموزش منطقه‌ای مهارت آموزی کارشناسان ستادی در خصوص برنامه‌های سلامت میانسالان گفت: میانسالان، جمعیت عمده وحرم سنی بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند. از سویی باراصلی اقتصاد جامعه و همچنین فعالیت‌هایی که در سطح کشور انجام می‌شود برعهده این گروه سنی است.

وی افزود: متأسفانه این گروه سنی از مراقبت‌های بهداشتی وسلامت به اندازه کافی برخوردار نیستند.

وی گفت: وزارت بهداشت در سال‌های اخیر با آموزش‌های مناسب، دستگاه‌های خدمتی را برای این قشر جامعه تعریف کرده و کارگاه‌های منطقه‌ای برگزار می‌کند.

جوانیان افزود: با برپایی این کارگاه انتظارداریم کارشناسان ما بتوانند با نحوه اجرای برنامه‌ها و بسته‌های خدمتی میانسال بهتر و بیشترآشنا شوند.

مطهره علامه رئیس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت نیز در این مراسم با اشاره به هدف برگزاری کارگاه آموزش مهارتی گفت: هدفی که ما دنبال می‌کنیم در واقع مهارت آموزی کارشناسان ستادی برای انجام برنامه‌های آموزشی مرتبط با میانسالان در دانشگاه خودشان است.

وی افزود: در این کارگاه دو روزه از روش تدریس و تکنیک آموزش کارشناسان ستادی گرفته تا تکنیک‌های مرتبط با ارائه خدمت مثل روش مشاوره صحیح مطالبی بیان شد.

علامه گفت: این کارگاه دومین کارگاه منطقه‌ای است؛ که اولین کارگاه در استان کردستان برگزار شده بود و ما انتظار داریم استاندارد‌های ارائه خدمت و روش تدریس از سوی ارائه دهندگان خدمت در دانشگاه‌های مرتبط ارائه شود.
انتهای پیام/س
 

برگزاری کارگاه آموزشی منطقه‌ای سلامت میانسالان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار