بهره‌مندی بیش از ۱۳ هزار بابلی از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از خدمت رسانی به بیش از ۱۳ هزار نفر در طرح اعزام گروه پزشکی تخصصی و عمومی به مناطق محروم این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل امسال طرح اعزام گروه پزشکی تخصصی و عمومی به صورت کاملا داوطلبانه همراه با ویزیت رایگان و آموزش مطالب بهداشتی درمانی به مساجد شهرستان بابل را برای اولین بار در کشور راه اندازی کرد.
 
وی افزود: این طرح با حضور متخصصان قلب و عروق، روماتولوژی، ریه، داخلی و گوارش، زنان و زایمان، پوست، ارتوپدی، اطفال، عفونی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب، روانپزشک، طب سنتی، طب اورژانس، توانبخشی و دندانپزشک انجام شد.
 
جلالی گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر مورد ویزیت رایگان، خدمات دندانپزشکی، تست فشار خون و قند خون، ویزیت مامایی، مددکاری قرار گرفتند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هدف از اجرای این طرح را ویزیت رایگان افراد محروم روستا‌ها و رضایتمندی قشر آسیب پذیر جامعه، حضور پزشکان در فضای مسجد در ماه مبارک رمضان و گسترش پیوند علم و معنویت، گسترش روحیه جهادی و داوطلبانه در بین جامعه پزشکی، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه داران و بیماری‌های شایع، ارائه خدمت صادقانه کادر پزشکی و حضور ملموس مسئولین و پزشکان در بین مردم دانست.
 
وی با اشاره به اینکه سنجش فشار خون اهالی روستا یکی دیگر از خدمات این طرح بوده است گفت: فشار خون بیش از پنج هزار بابلی مورد سنجش و مشاوره‌های لازم توسط کارشناسان ارائه شد.
 
انتهای پیام/آ


۱۳ هزار بابلی از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.