هشدار دادستان ایلام به مدیران در خصوص حفاظت از مراتع

دادستان ایلام گفت:مسئولین برای‌پیشگیری و اطفای به موقع آتش‌سوزی مراتع و مزارع آماده باشند، در غیر این‌صورت مدیران سهل انگار تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

هشدار دادستان ایلام به مدیران در خصوص حفاظت از مراتع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام خسروی زاد دادستان ایلام اظهار کرد: مسئولان تمهیدات لازم برای‌پیشگیری و اطفای به موقع آتش‌سوزی مراتع و مزارع،در غیر این‌صورت مدیران سهل انگار تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

دادستان ایلام افزود: به منظور پیشگیری از ایجاد حریق در مزارع و سرایت آن به مراتع و جنگل‌ها و اموال عمومی و انفال، ضرورت دارد که همه مسئولان اعم از سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست استان؛ به وظایف خود به خوبی عمل و در صورت ایجاد آتش سوزی در اسرع وقت نسبت به اطفاء حریق اقدام و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

 

وی گفت: به استناد ماده ۴۷ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع، تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها باید نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند و مکلف به همکاری با مقامات اجرایی، متولیان امر و عامه مردم هستند.

 

وی عنوان کرد: به استناد مقررات قانونی به ویژه قانون ارتقاء سلامت اداری و قانون هوای پاک، اهمال کنندگان در انجام وظایف محول مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/ ع

مدیران سهل انگار در آتش سوزی مراتع تحت پیگرد قرار می‌گیرند  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.