برگزاری طرح آموزشی سدید و وارثین برای مددجویان کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت:طرح آموزشی سدید و وارثین در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت:  طرح آموزشی سدید و وارثین برای مددجویان با حضور ۳۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلاب تحت حمایت در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
 
وی افزود: خودباوری و به فعلیت رساندن استعداد جوانی، ایجاد امید، نشاط و بالندگی در جوانان، تربیت رشد فکری و ایمانی، ایجاد نظم اعتقادی، اخلاقی، فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

وی تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهشی، تقویت مهارت‌های ذهنی و فناوری متناسب سن دانش آموزی و تقویت بصیرت افزایی ولایتمدارانه را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

وی با بیان اینکه در اردوی یکروزه که برای اجرای این طرح بر گزار شد گفت: در موضوعات اخلاق، عقاید، مهارت‌های جوانی، خلاقیت با شرکت کنندگان گفتگو شد.

وی افزود:دانشجویان، طلاب، دانش آموزان برتر در المپیاد علمی، مسابقات قرآنی و جشنواره فرهنگی هنری و افرادی که دارای اختراعات و تالیفات علمی در این طرح حضور دارند.

عالیشاه گفت:دانشجویان پذیرفته شده در قالب طرح سدید به مدت ۱۵ روز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: ۹۰ نفر از دانش آموزان پذیرفته شده در طرح  وارثین به مدت هشت روز به استان گیلان اعزام می‌شوند.

وی گفت: کمیته امداد مازندران تابستان امسال میزبان دانش آموزان تحت حمایت استان‌های تهران، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان، گلستان و خراسان شمالی در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار است.
انتهای پیام/س
 
 

برگزاری طرح آموزشی سدید و وارثین در مجتمع آموزشی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار