بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه جمهوری اسلامی ایران

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در رشت گفت: هر کدام از رویکرد‌های بیانیه گام دوم انقلاب، یک راهبرد برای رسیدن به اهداف عالی نظام و تصحیح اشتباهات و خلاء‌های موجود است.

بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اصغر زارعی، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در همایش بسیج اساتید در رشت با تبریک این روز گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مانند یک راهبری است که مقام معظم رهبری در ورود به دهه پنجم انقلاب مسیری را برای آینده نظام ترسیم کردند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای تقویت روند رو به رشد کشور و اصلاح خلاء‌های موجود، با نگاه آسیب شناسانه و رو به جلو، نقاط قدرت و ضعف کشور را در مسیر اصلی خود شناسایی کردند و در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه را نشان دادند.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه گام دوم انقلاب باعث شتاب بیشتری برای رشد توسعه کشور می‌شود که هماهنگی بین دستگاه‌ها را می‌طلبد، اظهار داشت: تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و توجه به شعار سال رونق تولید، اصلی‌ترین محور رشد و توسعه کشور است.

زارعی با تاکید بر ۷ رویکرد اساسی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: هر کدام از رویکرد‌های این بیانیه، یک راهبرد برای رسیدن به اهداف عالی نظام و تصحیح اشتباهات و خلاء‌های موجود است.

وی تصریح کرد: سرکوب خلاقیت و توانمندی‌ها بدترین آسیبی است که می‌تواند جامعه را دچار مشکل و سرعت رشد و توسعه را در جامعه کم کند.

در پایان این مراسم از بانوی آمر به معروف و نهی از منکر که هفته پیش در شهر خمام مورد ضرب و شتم و تهاجم قرار گرفته بود، با اعطای تندیس "بانوی تراز انقلاب" قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

 شتاب بیشتر رشد توسعه کشور با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.