فرمانده کل ارتش در اصفهان:

ملت ایران نشان داده اند در برابر زورگویی دشمن تن به ذلت نمی‌دهند

فرمانده کل ارتش گفت:ملت ایران نشان داده در برابر زورگویی دشمن تن به نداده و برای مقابله با دشمن فراتر از مرز‌ها فکر می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش گرامیداشت مدافعان حرم ارتش با اشاره به اینکه مقابله با داعش آنسوی مرز، تاکتیکی برای جلوگیری از ورود داعش در خاک کشور بود گفت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم نه تنها برای کشور بلکه برای کشور‌های درگیر داعش هم تولید امنیت داشتند.

امیر سرلشگرعبدالرحیم موسوی افزود: به برکت خون شهدا امروز کشور ما در منطقه و جهان مقتدر است و قدرت بازدارندگی کشور حاصل جانفشانی همین شهداست.

وی با اشاره به اینکه برخی سخن پراکنی‌های سران آمریکا برای فریب دادن است افزود: در عین حال مسئولان رسمی آمریکا به قدرت و توان ایران اسلامی هم اعتراف می‌کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه وفادار ماندن به راه شهدا، عزت و اقتدار کشورمان را ارتقا میدهد گفت: جهانیان اراده و عزم ملت ایران در دفاع از وطن را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردند و امروز نیز شاهدند نسل جوان انقلاب در همان مسیر در راه تامین امنیت کشور گام برداشته است.

امیر سرلشگر موسوی تصریح کرد: ملت ایران نشان داده اند در برابر زورگویی دشمن تن به ذلت نمی‌دهند و برابر یاغیان شیطان صفت جدی هستند و برای مقابله با دشمن فراتر از مرز‌ها فکر میکنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این همایش با اشاره به نقش موثر شهدای مدافع حرم در بالابردن امنیت کشور گفت: اولین گروه مدافعان حرم نیروی زمینی ارتش با عبور از مرز خسروی و حضور در عراق اولین قرارگاه مقابله با داعش را تشکیل دادند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: نیروی زمینی ۶۰۳ نفر از فرماندهان و نیرو‌های خود را به عراق و سوریه اعزام کردند و در این راه ۸ شهیدتقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان هم با اشاره به اینکه به یاد شهدا بودن امری مهم در اسلام است گفت: انسان‌هایی که در راه خدا جان خود را دادند ماندگار شدند.

آیت الله طباطبایی با بیان اینکه عظمت امروز ایران اسلامی ریشه در خون شهدا دارد تصریح کرد: فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس، امروز در کشور‌های منطقه تجلی یافته است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که مقابل ظالم بایستد و مدافع مظلومان باشد افزود: مجاهدان یمن امروز خودشان با ارتقاء قدرت دفاعی به سعودی‌ها دارند ضربه میزنند.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش گرامیداشت مدافعان حرم ارتش

برچسب ها: ارتش ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار