تشریح جزئیات ماجرای زن رقصنده در رشت

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: زن ۳۵ساله حالت عادی نداشت و در ملا عام خلاف شئون اسلامی رفتار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در پی انتشار تصاویر رقص و پایکوبی زنی ۳۵ ساله در یکی از خیابان‌های رشت سرهنگ مجید رسول زاده معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان گفت: این زن حالت طبیعی نداشت و با انجام اعمال خلاف شئون اسلامی موجب ترافیک خودرو‌ها و مزاحمت برای شهروندان شده بود.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی زن هنجارشکن به رعایت حجاب و کنترل رفتارش دعوت کردند تصریح کرد: به رغم فحاشی و هتاکی این زن ۳۵ ساله غیر گیلانی، ماموران انتظامی تلاش کردند با آرامش، صبر و با حفظ حرمت، وی را به تمکین از قانون و پرهیز از رفتار هنجارشکنانه متقاعد کنند.
وی افزود: اصرار زن هنجار شکن به انجام رفتار خلاف شرع، تحریک دیگران، تمرد از دستور و درگیری و توهین به پلیس و تعدادی از شهروندان که با نیت خیر قصد داشتند وی را به آرامش دعوت کنند موجب شد ماموران انتظامی در خصوص برخورد قانونی و دستگیری وی اقدام کند.
معاون اجتماعی پلیس گیلان اعلام کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که متهم دارای سوء سابقه است.
سرهنگ مجید رسول زاده افزود: زن هنجارشکن غیرگیلانی به دستور مقام قضایی به اتهام کشف حجاب، تشویق به فساد و فحشاء، شرب خمر و اخلال در نظم عمومی، درگیری و تمرد در مقابل ماموران پلیس با قرار تامین وثیقه روانه زندان شد.
وی در پایان تاکید کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی برخورد قاطعانه با مظاهر علنی فساد و مسئولیت در برقراری نظم و امنیت و حفظ شئون اسلامی است.

انتهای پیام/آ

ماجرای هنجارشکنی زنی در رشت

برچسب ها: پلیس ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.