آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از آمادگی کامل خراسان شمالی برای برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حیاتی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها با بیان اینکه هیچ مشکلی در فراهم کردن زیرساخت‌های برگزاری این جشنواره وجود ندارد گفت: استان آمادگی لازم برای میزبانی این جشنواره را دارد.

حیاتی با تاکید بر ضرورت توجه کمیته‌ها به اسکان میهمانان داخلی و خارجی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و سیاسی گفت:جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، مفاخر، استعداد‌ها و ظرفیت‌های استان است که هزینه آن از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی نیز ضمن ابراز امیدواری از روند مناسب پیگیری امور جشنواره از معرفی روستا‌های استان با همکاری دهیاران در قالب پویش "روستای زیبای من" خبر داد.

حمید قربانی جم ازکمیته‌های هشت گانه ستاد اجرایی جشنواره خواست تمام توان خود و دستگاه و سازمان‌ها را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی بکار بندند.
انتهای پیام/ط


خراسان شمالی میزبان جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

برچسب ها: صدا و سیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.