همگرایی ائمه جمعه و مدیران شبکه اترک برای برگزاری مناسب جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها

ائمه جمعه خراسان شمالی و مدیران شبکه اترک برای برگزاری مناسب جشنواره تولیدات مراکز استان ها، هم اندیشی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نشست هم اندیشی ائمه جمعه خراسان شمالی و مدیران شبکه اترک که با محوریت ماه مبارک رمضان و بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در سالن اجتماعات صداوسیمای شبکه اترک برگزار شد ، بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغی رهبر معظم انقلاب را عروه الوثقای سیاست توصیف کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ، توشه و چراغ راه ما در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی افزود: مایوس کردن ملت و مسئولان از آینده نظام، کار دشمن است و به تعبیر رهبری، امیدآفرینی و نشان دادن نیمه پر لیوان، نخستین و ریشه ای‌ترین جهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی بر همگامی ائمه جمعه و رسانه استانی در گفتمان سازی گام دوم انقلاب و دوری از کار جزیره‌ای تاکید کرد و گفت: باید متن کار‌های فرهنگی ما در دهه پیش رو، کار کردن روی همین بیانیه مهم باشد تا جهالت‌ها زدوده شود و فضیلت‌ها گسترش یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان بر همکاری و هماهنگی ائمه جمعه در برگزاری شایسته بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این جشنواره، سبب معرفی مناسب ظرفیت‌های استان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین از ائمه جمعه خواست تا برای جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس اهتمام ورزند.

نماینده، ولی فقیه افزود: تاکنون فقط یک میلیارد تومان از مجموع ۱۶ میلیارد تومان اعتبار لازم برای ساخت این زائرسرا، جمع آوری شده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهر‌های استان هم از تشکیل این گردهمایی و همگرایی امامان جمعه و رسانه استانی برای برگزاری مطلوب جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما، ابراز خرسندی کرد.

حمید قربانی جم مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم توفیقات این شبکه در سرفصل‌هایی همچون ارتقای پوشش دیجیتال رادیو و تلویزیونی، افزایش مخاطبان، پخش زنده مراسم و مناسبت‌ها از سراسر استان، تولید مستند و تله فیلم و برنامه‌های تولیدی و معرفتی، برنامه‌های تبلیغی مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و مناسک دینی، مدیریت شایسته بحران و کادرسازی مدیریتی و افزایش شمار خبرنگاران فعال در شبکه استانی را برشمرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، رسانه موتور محرکه و حنجره نظام است و رویکرد ما در رسانه استانی، تحقق منویات رهبری درخصوص امیدآفرینی و معرفی چهره ناشناخته خراسان شمالی است.

حمید قربانی جم با اشاره به ۱۸ ماه تدارکات و فراهم آوردن مقدمات برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در این جشنواره، هزار و ۱۰۰ میهمان طراز اول از ۳۳ مرکز استانی، ۳۵۰ نخبه رسانه‌ای کشور، ۲۰ مدیر شبکه‌های ملی و برون مرزی صداوسیما، ۳۰ چهره سیاسی و فرهنگی ملی، ۲۰ خبرنگار ملی در استان حضور می‌یابند و فرصتی مغتنم برای معرفی استعداد‌های و ظرفیت‌های استان فراهم می‌شود.

ائمه جمعه استان هم در این نشست به طرح انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود برای اعتلا و تقویت برنامه‌های شبکه استانی پرداختند.

انتهای پیام / ب

نشست هم اندیشی ائمه جمعه خراسان شمالی با مدیران شبکه اترک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.