«با مهر تا مهر» در کنار کودکان سیل زده

طرح ملی «با مهر تا مهر» با هدف جمع آوری کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان مناطق سیل زده کشور از امروز در استان آغاز شد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت: طرح «با مهر تا مهر» ازسوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع اقلامی از جمله کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر در مناطق سیل زده از ۳۰ خرداد برگزار می شود.

وی کاهش آلام هموطنان در مناطق سیل زده کشور را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر را خریداری کنند و در اختیار نیرو‌های مستقر در کتابفروشی‌های مشارکت کننده قرار دهند.

موهبتی گفت: با برخی از لوازم التحریر‌ها و کتابفروشی‌ها رایزنی شده تا محصولات شان را در راستای کمک به سیل زده‌ها با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصد به فروش برسانند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: لوازم التحریر‌های عارف، پاپیروس، بهدانی و کالای ۲۰، فروشگاه فرهنگ و ادب و کتاب فروشی‌های خوارزمی و شهر کتاب در بیرجند، فروشگاه‌های لوازم التحریر مبین و شهر کتاب مبین و آقای اسباب بازی در فردوس آماده فروش محصولات با تخفیف مورد نظر هستند.

انتهای پیام / ط ا

تخفیف لوازم التحریر برای کودکان سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار