مسابقات دوی عمومی مادران و دختران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور ۱۰۰ شرکت کننده در ۵ رده‌ی سنی در استادیوم امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

عفت کاظمی پور، نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات دوی عمومی مادران و دختران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی، مدرسه فوتبال محراب و هیئت دو و میدانی شهرستان و استان کرمان با حضور ۱۰۰ شرکت کننده در ۵ رده‌ی سنی برگزار شد.

وی افزود: در پایان، در رده‌ی دوره اول ابتدایی، یسنا گلستانی، آمیتیس خسروی و فاطمه عبدالهی به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

کاظمی پور تصریح کرد: در دوره‌ی دوم ابتدایی نیز شهرزاد ایروانی، آیناز هاشمی و هانیه کدخدا فتح آبادی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

وی یادآور شد: در دوره اول متوسطه هم سلما لطفعلی زاده، فاطمه رجایی و یاسمن ثمره سلمانی نیز بر سکو‌های اول تا سوم دست یافتند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان گفت: در دوره دوم متوسطه نیز آیدا معمارزاده، آناهیتا عامری و مقدسه عامری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کاظمی پور افزود: در بخش بزرگسالان هم فاطمه فلاح، یسنا مددی و صدیقه سعیدی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات برتر مسابقات دوی عمومی مادران و دختران در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار