وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد ارومیه شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی قبل با استقبال محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی وارد ارومیه شد.

سفر وزیر صمت به ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رضا  رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در  سفر به آذربایجان غربی از پایانه مرزی کیله سردشت که جنوبی‌ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی و در مجاورت با مرزهای کشور عراق است بازدید می کند . این پایانه مرزی می‌تواند به عنوان کلید توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و اقلیم کردستان به شمار آید.

بازدید از مرز تمرچین پیرانشهر دیگر برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر خواهد بود. پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی و در ۱۲ کیلومتر با شهرستان پیرانشهر قرار دارد و یکی از مرز‌های فعال در حوزه ترازیت کالا در غرب کشور به شمار می‌رود. این پایانه مرزی بعد از کمرگ بازرگان که در شهرستان ماکو قرار دارد به عنوان فعال‌ترین و با اهمیت‌ترین مرز کشور شناخته می‌شود که در جنوب استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

رحمانی در جریان این سفر، ضمن بازدید از واحدها و طرح‌های صنعتی شهرستان پیرانشهر، در جلسه ای با فعالان اقتصادی این شهرستان در فرمانداری پیرانشهر شرکت می‌کند تا پای صحبت این فعالان اقتصادی بنشیند و از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات آنها قرار بگیرد.
جلسه با فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان در ارومیه نیز از دیگر برنامه های وزیر صمت در استان خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

سفر وزیر صمت به ارومیه

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.