شوکه کننده مثل همیشه؛ قیمت‌های نجومی گوشی‌های جدید اپل

پس از فاش شدن اطلاعات و تصاویر مختلف از خانواده آیفون ۱۱، قیمت و تاریخ احتمالی عرضه آن‌ها منتشر شد.

قیمت‌های نجومی گوشی‌های جدید اپل، شوکه کننده مثل همیشهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله حوالی تابستان فضای مجازی پر می‌شود از اطلاعات و عکس‌های فاش شده از گوشی‌های بعدی اپل و ذهنیت ما با دیدن آن‌ها به آیفون بعدی که به بازار قدم خواهد گذاشت نزدیک‌تر می‌شود. امسال نیز مانند گذشته همین اتفاق خواهد افتاد. ما تاکنون اطلاعات جالبی از آیفون بعدی داریم. از این اطلاعات می‌توان به طراحی دوباره دوربین اصلی، حذف شدن قابلیت لمس سه‌بعدی (3D Touch) و معرفی احتمالی یو‌اس‌بی Type-C اشاره کنیم.

انتظار می‌رود مانند سال گذشته این بار نیز خط تولید آیفون جدید دارای سه بخش پایه، پلاس و مدل R باشد. هنوز اطلاعات دقیق نام‌گذاری محصولات این شرکت مخشص نیست و مانند یک راز باقی مانده، اما از XI در بیشتر خبر‌ها به عنوان نشانه‌ای از آیفون بعدی استفاده شده است. البته ممکن است به دلیل این که اپل از نام آیفون XS برای مدل بروزرسانی شده خود استفاده کرده بود، این شرکت دیگر از اعداد رومی برای آیفون‌های جدیدش استفاده نکند؛ در نتیجه در این خبر ما از سه نام iPhone 11، iPhone 11 Plus و iPhone 11R استفاده می‌کنیم.

در کنار تمام اطلاعات فاش شده از این دستگاه‌ها هنوز دو سوال باقی مانده است که ذهن طرفداران و منتظران آیفون‌های جدید را به خود درگیر کرده است. اطلاعات قیمت و زمان عرضه این گوشی‌های جدید هنوز در جایی نشر پیدا نکرده است.


بیشتر بخوانید: تلفن‌های هوشمند هوآوی و اپل کمترین درصد خرابی را دارند 


قیمت‌های نجومی گوشی‌های جدید اپل، شوکه کننده مثل همیشه

تاریخ احتمالی عرضه گوشی‌های آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پلاس و آیفون 11R

اکنون سال‌هاست که اپل مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید خود را برای رویداد اختصاصی خود در ماه سپتامبر کنار می‌گذارد. هنوز اطلاعات رسمی در این باره اعلام نشده است، اما ما دلیلی هم نمی‌بینیم که این موضوع را کتمان کنیم که احتمال خیلی امسال هم این اتفاق تکرار خواهد شد. در نتیجه با اطمینان نسبی که به وقوع این امر داریم اعلام می‌کنیم که احتمالا گوشی‌های جدید اپل در اواسط ماه سپتامبر معرفی می‌شوند، اما عرضه آن‌ها کمی بیشتر طول خواهد کشید.

براساس یک اعلامیه تجاری جدید از Verizon Wireless که مرتبط با سال ۲۰۱۹ است، ممکن است رونمایی از خانواده آیفون ۱۱ در اواخر سپتامبر انجام شود. این امر می‌تواند بدین معنا باشد که یا رویداد ویژه اپل عقب خواهد افتاد و یا این که گوشی‌ها به مرور زمان کمی بعد از آن به نمایش در می‌آیند.

قیمت‌های نجومی گوشی‌های جدید اپل، شوکه کننده مثل همیشه

قیمت احتمالی عرضه گوشی‌های آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پلاس و آیفون 11R

اگر به قیمت سرسام‌آور گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS Max که به ترتیب ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰۰ دلار هستند دقت کنیم متوجه می‌شویم که اپل هم اکنون نیز خط قیمت گوشی‌های تلفن همراه را جا به جا کرده و احتمالا از این بالاتر نخواهد رفت؛ دلیل آن هم می‌تواند این باشد که این دستگاه‌ها به غیر از بخش دوربین تغییرات زیادی نخواهند کرد. البته بعضی معتقند کاهش آمار فروش محصولات اخیر اپل ممکن است باعث کم‌تر شدن قیمت آیفون‌هایی که در آینده به بازار عرضه خواهند شد، شود. اما به نظر ما اپل به جای کم کردن قیمت مبلغ ۱۰۰۰ دلاری دستگاه‌هایش را ثابت نگه می‌دارد.

انتظار می‌رود گوشی آیفون ۱۱ از قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی شروع شود و در این حالی است که نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی آن باید به ترتیب ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ دلار قیمت داشته باشند. قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۱ پلاس بر اساس انتظار ما باید به ترتیب در حدود ۱۱۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۳۰۰ باشد. برای نسخه مقرون به صرفه‌تر این دستگاه‌ها که آیفون 11R نام دارد نیز قیمت ۷۵۰ دلار برای نسخه پایه انتظار می‌رود.

انتهای پیام/

قیمت و تاریخ احتمالی عرضه خانواده iPhone 11 فاش شد

برچسب ها: فناوری ، اپل ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.