باند ۵ نفر سارقان خودرو در خوزستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باند ۵ نفر سرقت خودرو در شهرستان‌های مختلف استان متلاشی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی مناطق شهرستان اندیمشک گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو که ۳ نفر از آنان در شهرستان اندیمشک و ۲ نفر دیگر در شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز مخفی شده بودند را شناسایی کرده و پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهرستان اندیمشک، یک دستگاه پژو پارس در شهرستان اهواز، یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان دزفول و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه هوا برش مختص اوراق کردن خودرو و تعدادی مدارک و پلاک جعلی از قبیل گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی خودرو و موتورسیکلت و پلاک جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده تاکنون به ۷ فقره سرقت در شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول و شوشتر اعتراف کردند، اظهار داشت: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی از متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.