تأکید بر همکاری ادارات برای اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان در اجرای هرچه گسترده‌تر بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی نقش فعالانه و مؤثری داشته باشند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تعامل دستگاه‌ها این طرح امسال نیز با استقبال خوب مردم استان و در فضایی بانشاط و معرفتی تحت عنوان تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

مردانی با بیان اینکه این طرح از ۱۳ تیر ۹۸  در قالب ۲۲ شب اجرا می‌شود، اضافه کرد: هر شب، یکی از دستگاه‌های اجرای استان متولی برگزاری برنامه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در تداوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نگاه به آینده، جوان محوری و تاکید بر تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بیانیه مقام معظم رهبری است که تبیین آن برای مردم و گروه‌های هدف دارای اهمیت بالایی است.

مردانی، تقویت ابهت و اقتدار نظام در عرصه بین الملل را از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و گفت: بی شک مقاومت و پایداری بر ارزش‌های نظام رمز پیروزی و غلبه بر دشمن است.

گفتنی است: : نشست‌های این برنامه هر شب، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور ۹ نفر از اساتید و اندیشمندان دینی، در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.