حبیب زاده: هیچ مذاکره‌ای با گل محمدی انجام ندادیم/ هنوز اسم هیچ بازیکنی قطعی نشده است

مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: هیچ مذاکره‌ای با گل محمدی انجام ندادیم و اگر بنا باشد با او صحبت کنیم، ابتدا با باشگاه پدیده مذاکره خواهیم کرد.

سهند حبیب زاده، مشاور مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس تهران بیان کرد: در چند روز گذشته اخبار زیادی منتشر شد که باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با علی دایی، افشین قطبی، یحیی گل محمدی و ... است. امروز در بین هواداران حاضر شدم و به آن‌ها گفتم که خودتان بحث را باز می‌کنید که علی دایی در حال مذاکره با عضو هیئت مدیره باشگاه است و این درحالیکه من فکر می‌کنم او سفر است و بعد خودمان می‌گوییم او ممنوع الکار است!

او افزود: از درون خودمان درحال نابودی هستیم و می‌گوییم افشین قطبی با محسن خلیلی مذاکره کرده است و این صحبت‌ها درحالی مطرح می‌شود که قطبی در آن زمان در ایران نبوده و خلیلی اصلا او را ندیده است. قطبی از چین و ... پیشنهاد دارد و می‌خواهم بگویم که حواشی و شایعات زیاد است.

حبیب زاده در مورد یحیی گل محمدی اظهار کرد: گل محمدی هم با پدیده قرارداد دارد و اگر باشگاه پرسپولیس می‌خواهد او را جذب کند، باید با باشگاه پدیده مذاکره کند. هیچ مذاکره‌ای با گل محمدی انجام ندادیم و اگر بنا باشد با او صحبت کنیم، ابتدا با  باشگاه پدیده مذاکره خواهیم کرد. البته عقل یک بچه ۲ ساله هم می‌رسد که یحیی متحمل‌ترین گزینه ما باشد، زیرا او مربی سطح بالا و خوبی محسوب می‌شود، اما قطعی نیست، چون طرف دوم آن باشگاه پدیده است.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس  در خصوص حواشی اخیر گفت: صحبت‌هایی مطرح شده که نبی با علی دایی مذاکره کرده است و این درحالیست که تمام اختیارات برای انتخاب سرمربی به مدیرعامل تیم واگذار شده و این صحبت‌ها شایعه است. تمامی این شایعات به باشگاه لطمه می‌زند و سبب ایجاد حاشیه می‌شود.

وی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز هیچ اسمی قطعی نشده و کمیته نقل و انتقالات باشگاه درحال کار است تا پیش از انتخاب سرمربی جدید، شاکله اصلی تیم حفظ شود و سپس ۱-۲ مهره جدید اضافه می‌کنیم. لیست ۱۸ بازیکن بزرگسالان مان پر است و جای خالی کمی برای تغییرات و جذب بازیکن داریم.  

حبیب زاده در پایان گفت: امروز مطلبی در فضای مجازی دیدم که به نقل از من بیان کردند که علی دایی ممنوع الکار است که صحت ندارد. یکی از هواداران به من گفت که دایی ممنوع الکار است که من بیان کردم نمی‌دانم و از شما می‌شنوم. قطعا علی دایی امسال مربیگری می‌کند و فردی است که به باشگاه کمک‌های زیادی کرده است.


بیشتر بخوانید:

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

مهاجم جنجالی در آستانه جدایی از پرسپولیس

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد


انتهای پیام/

اظهارات حبیب زاده درباره وضعیت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار