پرسپولیسی‌ها پیشنهادی به وحید امیری نداده اند

مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران پیشنهادی به وحید امیری برای جذب این بازیکن ندادند.

پرسپولیسی‌ها پیشنهادی به وحید امیری نداده اندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از خروج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله پرسپولیس تهران از ایران، او در نشستی که با ایرج عرب، مدیرعامل تیم داشت، فهرست بازیکنان آزاد و مدنظرش را تحویل مدیران باشگاه داد تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند. در روز‌های گذشته برخی رسانه‌ها از مذاکرات وحید امیری با پرسپولیس خبر داده بودند، اما مسئولان این باشگاه پیشنهادی به هافبک تیم ملی نداده اند.

وحید امیری ۳۱ ساله پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت و به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، امیری نتوانست در فوتبال ترکیه عملکرد خوبی داشته باشد و این روز‌ها هم به نیمکت‌نشین تیمش تبدیل شده است تا آمار نیمکت‌نشینی او در فصل جاری بیشتر از چیزی که انتظار می‌رفت، باشد و باید دید امیری آیا به لیگ ایران بازخواهد گشت یا خیر؟

در روز‌های اخیر هم رسانه‌های ترکیه‌ای از علاقه تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، استقلال و پرسپولیس تهران به این بازیکن خبر داده بودند، اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پیشنهادی به وحید امیری داده نشده و حضور این بازیکن در پرسپولیس تاکنون کذب است.

 لازم به ذکر است، او در صورتی که بخواهد به لیگ ایران بازگردد، باید از مدیران تیم ترکیه‌ای رضایت نامه بگیرد که مانع بزرگی محسوب می‌شود. از تراکتورسازی تبریز به عنوان مشتری پر و پا قرص این بازیکن نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید:

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

مهاجم جنجالی در آستانه جدایی از پرسپولیس

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار