واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به شایعه محکومیت در دادسرای مفاسد اقتصادی

عضو هیئت مدیره استقلال به شایعه محکومیت در دادسرای مفاسد اقتصادی واکنش نشان داد.

واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به شایعه محکومیت در دادسرای مفاسد اقتصادیاسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درپاسخ به این سوال که آیا او در دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی محکوم شده است، پاسخ داد: من در نشست خبری که هفته‌ی گذشته هم برگزار کردم، توضیحات لازم را داده بودم. ماجرا از این قرار است که این پرونده مربوط به یک تعاونی مسکن در تهران می‌شود که حدود ۱۵ نفر را دادسرا احضار کرده بود.

خلیل‌زاده ادامه داد:  من در آن جا برای روشن شدن موضوع  به عنوان رئیس اتاق تعاون  حاضر شدم.اما الآن در چند کانال از جمله کانال هواداری باشگاه استقلال و پرسپولیس متاسفانه مواردی را مدام علیه بنده می‌نویسند که این کانالها ، کانالهای غیر رسمی این باشگاه است و ارتباطی با باشگاههای استقلال و پرسپولیس ندارند و حتما علیه این رسانه ها به خاطر نشر اکاذیب شکایت خواهم کرد. 

او افزود: چیزی به نام محکومیت بنده وجود ندارد. این خلاف قانون است و انتشار این موارد، جز توهین و افترا محسوب می‌شود.  پرونده همچنان در دادگاه بدوی در حال رسیدگی است  و آنجا تازه تصمیم گیری می‌شود که آیا من خلافی انجام داده ام یا نه. حتی بعد از آن هم من میتوانم در دادگاه تجدید نظر اعتراض داشته باشم.

خلیل‌زاده گفت: من در پرونده‌ای محکوم نشده ام و اگر محکوم شده بودم در هیچ یک از بخش های تعاون و باشگاه استقلال و جاهای دیگر نمی توانستم مشغول به کار باشم و مسئولیتم را ادامه بدهم پس انتشار دهندگان این موضوع مرتکب جرم شده اند و از این رسانه‌ها و کانال‌ها شکایت خواهم کرد.


بیشتر بخوانید:

فتحی: رقم قرارداد استراماچونی از نصف آنچه اعلام شده، کمتر است/ بیش از پنج بازیکن جدید جذب کردیم/حسینی، غفوری و چشمی به زودی دوباره به استقلال اضافه می‌شوند

استراماچونی: قول قهرمانی نمی‌دهم، اما بازی زیبایی ارائه خواهیم داد/ رحمان رضایی در کادر ما حضور نخواهد داشت/ بازیکن خارجی به استقلال اضافه می‌شود

منزوی: آرامش را از آن‌هایی که می‌خواستند استقلال را به هم بریزند، می‌گیرم


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده درباره شایعه محکومیت در دادسرای مفاسد اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار